zijn er misschien fotografen en/of modellen die hiermee naartoe willen?want geloof dat niet iedereen meeging die zich op heeft gegeven...
[FM] Fotomeeting paarden Ruchepense heide 23 juni
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zijn er misschien fotografen en/of modellen die hiermee naartoe willen?
xxxNaatjuhxx schreef:even wat anderszijn er misschien fotografen en/of modellen die hiermee naartoe willen?
want geloof dat niet iedereen meeging die zich op heeft gegeven...
[FM] Fotomeeting paarden Ruchepense heide 23 juni
Rij met Ellis mee
Ik zou veeeeeeeeel liever naar de meeting willen, maarja, als het al geboekt is kan ik moeilijk tegen mijn vader zeggen dat ik niet meega, ookal wil ik niet. Twee weken paardje missen en ook nog een paar superleuke meetings. Ik baal hier echt ontzettend van, en mijn vader had gwn even met ons MOETEN overleggen, maar het is nu al geboekt. Ik weet niet eens waar ik van de vakantie naartoe meegesleept
Maargoed, ik meld me dus af , bij deze. En nogmaals ; ik baal echt verschrikkelijk en ik hoop dat er nog een superleuke meeting met dit thema komt en dan vooral met al deze leuke lieve modelletjes, maar voor deze keer moet ik me afmelden
*
Applelover schreef:Nhja.... Tis maar wat je plezier noemt, Romy, met twee mannen(broertje en vader) 2 weken op vakantie naar een ongelooflijk warm land, en daar heerlijk twee weken zitten zweten. Ik ben niet iemand die heel lang op vakantie wilt, ik wil iets nuttigs doen... En dan niet aan het zwembad liggen en niks doen. Maargoed, ik zie wel hoe het loopt en als ik er echt geen zin in heb dan neemt ie maar iemand anders mee...![]()
*zwelgt in eigen zelfmedelijden*