Hallo allemaal!
Morgen is het zover! De fotomeeting.
Ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben!
Hier de laatste informatie:
De modellen moeten om 10.30 op de locatie aanwezig zijn. Dit zodat we genoeg tijd hebben voor de visagie, haar en het omkleden. Er zijn vier rondes van fotograferen. Na de tweede ronde is er een halfuur pauze waarin nog omgekleed kan worden etc.
De fotografen moeten om 11.30 aanwezig zijn maar eerder mag altijd!
De locatie ligt onder aan een dijk (een paar huizen naast een begraafplaats)
Hier het adres nog een keer:
Citaat:
Rose Mary Cottage Garden
Oud-cromstrijende dijk w.z. 59
3286 B.S. Klaaswaal
Er zijn voldoende parkeerplaatsen op het terrein. Je kunt de locatie herkennen aan een groot bord bij de ingang waarop o.a informatie staat over de locatie zelf. Je kunt het terrein oprijden tot je aan je rechterkant de parkeerplekken ziet. Vanaf daar is het nog een klein stukje lopen. Als je contact opneemt met mij zal ik je/jullie daar komen halen. Stuur voor mijn telefoonnummer even een PB'tje
Voor de mensen die meerijden ik en mijn zus staan om 09.45 bij het station Barendrecht boven op de parkeerplaats. Ik heb een witte Ford Ka. Zijn er nog mensen die achter ons aan willen rijden vanaf Barendrecht?
Omdat de High Tea om 14.30 plaatsvind is het misschien handig om zelf een boterham of iets dergelijks voor tussendoor mee te nemen. Ik heb wel voor wat te drinken en koekjes gezorgd. 
Vergeet niet om 10 euro mee te nemen voor het resterende bedrag van de High Tea. Ik heb een schema gemaakt waarop iedereen kan aftekenen morgen zodat het allemaal goed gaat met het geld.
Vandaag heb ik 6 heliumballonnen gekocht. Deze kunnen ook worden gebruikt voor de Levitation.
Dus in het kort niet vergeten:
- Iets te eten en te drinken.
- Eventuele 'vintage' spullen
- Resterende 10 euro voor de High Tea
- En natuurlijk een goed humeur
Ben ik nog iets vergeten?
Bij vragen stuur me een PB'tje, stuur me een appje of bel me
Ik hoop dat het allemaal duidelijk is!
Tot morgen allemaal!
Liefs, Mandy