Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nobbie91 schreef:Ik zie net dat ik dat weekend ook paragliden gepland heb staan.. was ik helemaal vergeten! Nou gaat het paragliden wel alleen door als het weer goed genoeg is (wat ik 1 week-paar dagen van te voren pas zeker weet), maar ik kan dus waarschijnlijk toch niet mee als fotograaf naar deze meeting..
finnens schreef:Het leek mij trouwens ook handig om de middag en ochtend groep verschillende groepjes te hebben, dat je niet de hele tijd bij dezelfde zit.
Dan kun je ook weer meer leren van verschillende fotografen
finnens schreef:Nee dat staat er niet in, maar met de rij foto's kun je ook gewoon door het water rijden, met stand foto's voor het water staan en ik dacht dat het misschien leuk is als we met de losgooi foto's ook een stukje paddock in het water zetten, zodat de paarden ook een stukje het water in kunnen dan
finnens schreef:Ja precies, en het hoofd ook niet allemaal op de minuut in schema's te staan, met het rijden. Dan is er genoeg tijd om ook nog het water in te gaan bijvoorbeeld
Ik had al bedacht dat stand sowiezo niet in het water is, dat is ook niet handig voor het mens dat er naast staat. voor het water kan wel natuurlijk.
Een paddock door een stukje water kan wel, dan kun je zelf kiezen of ze er in gaan of niet.