Nee, zoals ik al zei; deze had ik al eerder gePB't dan dat jij meldde dat je toch wel wilde komen. Dus als deze het niet werd; dan kwam jij aan de beurt.
Heel stom.. ik zeg: ik wil liever smiddags.. Nu bedenk ik me dat het niet op het strand is natuurlijk maar in Hulsthorst... stom, das voor mij nog geen drie kwartier rijden
Maar we laten het zo hoor, dan kan vriendlief uitslapen en kan ik rustig alles klaarzetten
Oef, zou je het dan heel erg vinden om toch naar de ochtendgroep te gaan? Marretjuh met Olivier woont namelijk wel wat verder.. en die vroeg mij of ze (als het mogelijk was) om naar de middaggroep te gaan.
EquiPhoto
Geplaatst: 30-05-13 19:46
Hallo,
Helaas heb ik slecht nieuws. Ik moet namelijk om 16:45 werken in Schaarsbergen, Arnhem-Noord! Normaal gesproken geen probleem, maar ik kom met het OV, en dat duurt veelste lang... Is er toevallig iemand met een auto die uit die buurt komt, of het niet erg vindt een stukje om te rijden? Anders vrees ik dat ik me moet afmelden.... [/quote]
als wij mee mogen /gaan kunnen we je oppikken bij de mac bij barneveld volgens vaders of ergens daar in de buurt? [/quote] Heel graag, maar ik denk dat als ik vanaf daar met het OV naar mijn huis moet ik alsnog te laat op mijn werk ben Normaal gesproken geen probleem om met het OV te gaan, maar ik MOET gewoon op tijd zijn Dankjewel voor het aanbod![/quote] Dat is evt wel een optie ja...
Ik sta alleen nu niet tussen de modellen dus als er iemand uitvalt zou je met ons mee kunnen en anders niet
Aartje
Geplaatst: 31-05-13 10:16
Gezien onze eigen vakantie plannen ook helemaal verschoven zijn door de verhuizing van mijn paarden ga ik me nu toch definitief afmelden. Natuurlijk baal ik er ontzettend van want wil erg graag mee, maar ik kan niet hier zijn en in Frankrijk tegelijkertijd...
Jammer! Maar ga lekker genieten van je vakantie! Daiswees gaat dan mee als model nu.
Straks krijgt iedereen van mij de informatie PB.
Indien er nog een model uitvalt, neem ik zelf Romana mee. Het is niet ver voor mij en mijn vader is aanwezig, dus die houdt haar dan vast terwijl ik gewoon fotografeer en de organisatie regel. Kan ze tussendoor ook naar huis gebracht worden.
Bezig met PB's versturen. Er komen nog 2 kleine wijzigingen qua indeling van de fotografen groepjes, maar dat wordt later nog aangepast zodra ik ook antwoord heb van reservefotograaf.
fotografen hebben jullie voorkeur hoe ik en mijn pony gaan
kwa kleur outfit evt een jurk heb binnenkort ook wat polo's met leuke rijbroeken erbij als setjes en kan een spaans zadel regelen of gewoon mn dressuur of zonder zadel
Edit; maar aan het topic in je onderschrift te zien hebben jullie daar ervaring mee. Super mooi!
daiswees
Geplaatst: 31-05-13 15:58
Cynn_x schreef:
Thanks Laura en Daisy!
Jurk zou wel echt leuk zijn en dan zonder zadel. Die in je profiel vind ik echt prachtig!
die kan ik wel meenemen ja en nog even kijken voor een mooie lange wijde waarmee ik ook echt op dr kan zitten haha! deze is strak dus kan alleen in dameszit daarmee haha!
Helaas kan ik geen foto's opslaan op mn mobiel dus ik ga de route uit mn hoofd doen
heartbeat999
Geplaatst: 31-05-13 16:20
aangezien ik ook kom op de foto meeting zal ik me maar eventjes aanmelden hier in het topic!! ik ben petra en kom met mijn 2 jarige meisje looking for love! kun je daar in de buurt nog lekker rijden met een wagentje?