Ik neem morgen wel draad, paar prikpaaltjes en stroomding mee Prop de auto wel vol. Adres is Speelpleinstraat in Lommel toch? Bij de Evenementenhal De Soeverein? Tot morgen!
Nou zeg, ik ben ook eens een dagje niet op bokt Meteen weet ik hoeveel pagina's erbij Pff Sanne sterkte! En jammer dat je niet mee kunt, maar je gezondheid staat wel voorop!
Maar ik heb er zin in!! Even snel douchen en dan alles klaarleggen en snel slapen Ik zal mijn best doen om morgen fit te zijn ghehehe Pinkpop was trouwens wel echt gezellig!!
Pfff om te janken mijn vervoer heeft 10minuten voor we de trailer gingen halen afgebeld!!!! Echt zoooo klote :'( heb er zo kaar uitgekeken en kan geen anderz trailer te pakken krijgen pffff
En ik vond bandit echt te stoer!!! Hopelijk heeft de eigenaresse Niet veel last na de uitbraak ook zij had zich goed bezeerd!!
Beterschap met je pink en brandwondjes. Hoop dat het snel over is.
Leuk om iedereen gezien te hebben was gezellig.
Helaas was pres niet actief maar wel iets minder kleverig bij mo Ook wel eens fijn. Komende tijd ff oefenen op het alleen rijden weer En dan in september weer eens meetings