wow dat is snel Karen! Allemaal mooie foto's! Die eerste met de manenkam, ik heb ook zo iets gelijkaardigs:p we hadden het zelfde idee bljkbaar:p
Sjolvir
Geplaatst: 19-05-13 22:35
Oepsie, vergeten op mijn pinguin voeten te letten... aiaiai... Maar wel hele gave foto's! Helemaal blij mee en jemig wat een tempo, nu al af!
En sorry dames.. manenknippen heb ik in al die jaren nog niet geleerd, krijg nooit zo'n strak boogje als sommige anderen. (nou helpt de breedte van haar manen niet en het wit wat in het zwart zit ook niet) Ter compensatie hebben we dan wel een hele dikke staart
Ik heb echt superveel foto's, eerst maar eens volgende week de slechte er uit gooien en dan beginnen met selecteren, word nog een heuse opdracht volgens mij!
Sjolvir
Geplaatst: 19-05-13 22:38
Die beweeglijke zeilscheepjes op d'r hoofd met signaal puntjes, jup. Die zijn enig! Vind ze altijd fantastisch, Sjol praat daar ook echt mee.
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 22:41
Sjolvir schreef:
Die beweeglijke zeilscheepjes op d'r hoofd met signaal puntjes, jup. Die zijn enig! Vind ze altijd fantastisch, Sjol praat daar ook echt mee.
Op iedere foto staan ze ook in een ander standje! Hilarisch!!
Neej
In dressuur proeven, 2 oren opzij, paard let op baasje. 1 oor naar voren paard ziet wat, opletten. 2 oren naar voren, paard heeft wat leuks gezien let niet meer op het baasje..
Kwispel oren? Zie hier.. Vanaf 47 seconden en dan nog een stuk later, die oren zeggen echt alles.
lijntjes.. oef, rotwerk, bij Hepsie heb ik echt oneindig veel stroom lint weg zitten schoppen, helaas ben ik er niet goed in en zie je het wel overal, maar ja, beter dan stroomdraad dwars over je snuit.
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 22:48
Zijn hartstikke leuke foto' s Neej!!
Spitter spetter spater lekker in het water!
Neej
Geplaatst: 19-05-13 23:03
Sjol d'r oortjes zijn uberschattig :J
Nies_ schreef:
Oefening baart kunst, denk ik?
Laten we het hopen Ik ben niet zo heel vaardig met fotosoep Illustrator: Ja, Indesign: Ja, Lightroom: Zeker, maar Photoshop skills: Nonexistent hier
Mijn vriend heeft hele boeken over Photoshop. Retoucheren en wegwerken kan ik wel een beetje maar duurt me allemaal te lang. Zag dat je cmd doet. Heeft m'n vriendje ook gedaan, 1 jaar