Wat een mooie foto's zijn er al voorbij gekomen! Ik ben jullie niet vergeten hoor, maar ik wil jullie het mooiste resultaat mogelijk aanbieden, maar ik ben nog niet zo bedreven in het lijntjes wegwerken en daarom ga ik a.s. zondag naar Femke voor hulp daarmee.
Natuurlijk zijn er ook foto's waar er geen storende invloeden weggewerkt hoeven te worden, maar ik vind het l*llig om van 1 al wel foto's te plaatsen en van een ander niet...
Ik ben al goede vriendjes met Photoshop aan het worden, maar ik moet nog betere lijntje-wegwerk-skills verkrijgen
stil hier Ik ben nog dagenlang moe geweest van zondag, ben nu eindelijk een beetje bijgekomen haha.
SusaSuus
Geplaatst: 11-04-13 09:08
Goedemorgen dames! Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde als voor Mariska! Wij gaan samen op 'cursus' bij Femke zondag, dus op mijn foto's moeten jullie nog even wachten Was wel een hele uitdaging afgelopen zondag, moest iedere keer handmatig scherpstellen.. Schijnbaar werkt een nieuwe camera niet goed samen met oudere lenzen!
Wilde jullie ook nog even bedanken voor de gezellige dag! Was voor mij de eerste keer en vond het zeker geslaagd (ondanks wat opstartprobleempjes haha)
Ik ben ook bezig met bewerken. Wil alleen even een nieuwe copyright maken in photoshop... Moet alleen even uitvinden hoe. Werk ook nog niet zo lang met photoshop!