appaloosa fotomeeting loonse drunense duinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:34

EquiPhoto schreef:
Hoelaat beginnen we? Ik weet niet eens of ik wel op tijd in Den Bosch kan zijn met de treinen op zondag....

De trein moet lukken, maar de bus lukt me niet. Die gaat op zondag pas te laat. Ik ga mijn vader vragen of hij me weg wil brengen, maar ik weet vanavond pas hoe of wat! We houden het eventjes spannend dus :D

Riki, fijn dat ik mee kan rijden! :) Vogels googlemaps is het ongeveer 20 minuten rijden, maarja, jou kennende (grapje!)

08:49 of 09:19 kan ik er zijn!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:46

Fijn dat je vanmiddag de kaarten op kunt halen Pinkie!
Hmm, tomtom kent het dus niet. Oke, gaan we google maps er maar bij uitprinten. :D

Zo, zadel gepoetst, tenminste, een hele laag stof eraf gehaald. :+ Poetsen zie je niet zoveel van, ding is antiek. := Heb deze voor in te rijden en was van plan om daarna een goed zadel te kopen, maar ja, inrijden is er ook nooit echt van gekomen. :+
Verder nog een leren halster gepoetst, ding lag ook al jaren ongebruikt (was ooit bedoeld als stalhalster, maar ze krijgt hem te makkelijk af). Die kan eventueel om bij het los gooien. Neon heeft niet zo'n mooi hoofd om zonder halster te fotograferen, heel lang neusbeen, een halster/hoofdstel breekt het net wat. Maar dat mogen de fotografen morgen zelf bepalen.
Hoofdstel en beugels moeten vanmiddag nog gepoetst worden, na het rijden, moet nog even proberen of er een stuur en een rem op zit. Singel moet nog gewassen worden, zag dat dat ding hardstikke smerig was. :o Hopelijk op tijd droog voor morgen.
En dan natuurlijk nog Neon wassen, en de trailer vanavond halen. Ben benieuwd hoe die truus er straks uitziet, en nog meer benieuwd hoe ze er morgen uitziet. :=

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:48

Vervelend hea de treinen/bussen Jill! Paula en ik hebben geluk, we hebben namelijk de eerste trein nodig vanaf hier.
Maar ik heb inderdaad ook al twee keer bij meetings gehad dat mijn eerste trein veel te laat reed.

Ik heb er echt al heel veel zin in :D

SSDesign

Re: appaloosa fotomeeting loonse drunense duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 10:53

Ik woon helaas ook 15 km van het station af. Hoe vaak mijn ouders mij wel niet naar het station hebben gebracht... Of naar Ivonka, zodat ik met haar mee kon rijden :D En Karen heeft mij ook wel eens opgehaald thuis :D Luxe he!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:11

Ik heb geen Tomtom (kapoet) en ik zag dat vanaf de Kreitmolenstraat je eerst al een afslag Oude Bosschebaan hebt, en daarna moet ik pas de afslag in voor nr 1. Staan er bordjes naar een horecalocatie oid die ik aan kan houden?

Ik heb ook het leren halster gepoetst, hoofdstel en zadel+singel vanmiddag als ik klaar met rijden ben, dekje zit nu in het wasmachine (gelukkig bruin met cognac, die zandkleurige heb ik blijkbaar niet meer), Dev voor de tigste keer wassen en dan morgen nog een laatste keer wassen en knotten.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:34

Bosch en Duin dus, hoop dat het duidelijk aangegeven is!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 11:42

Trouwens, als er morgen water staat in de plas, is het dan misschien een idee om af te spreken dat de paarden niet meteen het water ingaan aan het begin? Weet natuurlijk niet wie er het water in wil met deze temperaturen, maar als de paarden eenmaal het water in zijn geweest, zijn ze daarna natuurlijk nat... Niet zo leuk voor de mensen die daarna een paard nog droog willen fotograferen :D

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:11

Ja ik denk dat we het beste kunnen afspreken om op het einde dan de foto's met zijn alle gezamenlijk in het water te maken. Op het einde van de actie foto's misschien?

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 15:40

Zo heb nieuwe outfit voor paard..
En voor mezelf :)
Dus die neem ik morgen mee :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:17

Yvettee schreef:
Ja ik denk dat we het beste kunnen afspreken om op het einde dan de foto's met zijn alle gezamenlijk in het water te maken. Op het einde van de actie foto's misschien?

Sorry, maar dat ga ik niet doen met de hengst, hij is braaf langs anderen te rijden zolang hij aan het werk blijft maar hem in een hele groep zetten, hartje voorjaar, dat vind ik de kat op het spek binden.
Aan het einde van de rijsessie moet toch kunnen?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 17:21

hier peerd gewassen, en in de buitenbak geplakt,
nu issie geel van het rollen, maar dat valt er zo af, beter dan het zand van het gras etc.
emmer water erbij en zo moet ie maar :)

ik hoop dat de fotografen goede ideeen hebben om zijn aandacht te pakken en hem te laten tonen,
want normaal gesproken, kijkt hij nergens van op, levert dus slaap verwekkende foto's op.
(dit nu gezegd hebbende, hoop ik natuurlijk dat hij het tegenovergestelde zal bewijzen :D )

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:05

Ik heb de kaarten hoor!!!!
Dus we kunnen!!

Denk dat ze bedoelt bij portret foto!'s dat je dan je paard dan niet in het water zet.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:11

Drukke dag gehad vandaag ! Paard heeft dikke pees dus moest even zustertje spelen vandaag.. Gelukkig valt t mee en neemt mijn moeder en een vriendin hem morgen voor mij onder mn hoede dus kan ik gewoon mee :) (moet gekoeld worden+stappen)
Was even bang dat ik niet mee zou kunnen plotseling.. Tas nu ingepakt en heb er errug veel zin in !
Ik kan 8:53 of 9:07 aankomen :)

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:32

Zullen we afspreken dat ik rond 5 over 9 bij het station ben en jullie dan zorgen dat jullie dus rond die tijd er zijn?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:34

Urielle schreef:
Yvettee schreef:

Sorry, maar dat ga ik niet doen met de hengst, hij is braaf langs anderen te rijden zolang hij aan het werk blijft maar hem in een hele groep zetten, hartje voorjaar, dat vind ik de kat op het spek binden.
Aan het einde van de rijsessie moet toch kunnen?

Ik bedoel gewoon na de actie foto's. Dan even in het water. Lijkt me niet heel veel verschil tussen gewone actie foto's en actie foto's in het water voor het paard zelf ;)
En met gezamenlijk bedoel ik de fotografen hea! :D haha niet de paarden :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:38

Ohhhh, ik dacht al dat je alle paarden van de groep in dat ven wou zetten _O-

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:39

Kasmir schreef:
Zullen we afspreken dat ik rond 5 over 9 bij het station ben en jullie dan zorgen dat jullie dus rond die tijd er zijn?

Prima ! Jij hebt mijn 06 toch?

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:41

Urielle schreef:
Ohhhh, ik dacht al dat je alle paarden van de groep in dat ven wou zetten _O-

hahahaha dan hebben we volgend jaar bij de meeting wat paarden extra ben ik bang <<)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:43

En ruiters minder als ze er nog op zitten hahaha

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 18:47

Oehhh kijk eens *\o/* *\o/*

Afbeelding

PaulaC98

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 19:40

Ziet er goed uit!! *\o/*

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 19:59

Oh beterrr, voel me toch een partij blerk! Vandaag op pad geweest en geen 1 zonnestraaltje. Wel koud en snotterig. Zo lekker op de bank onder mijn dekentje.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:01

Zonnenbrand is al ingepakt :) volgens mij hebben we geluk met het weer...

Ivonka, beterschap! Vervlend zeg... :(

Kasmir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:28

Lara schreef:
Kasmir schreef:

Prima ! Jij hebt mijn 06 toch?

:j En jij de mijne ook wel geloof ik? Heb alleen geen whatsapp als ik onderweg ben (alleen wifi).
Ik ga mijn auto trouwens op de Colvenierstraat zetten en daar zal ik op jullie wachten, ik rij een paarse Fiat Panda :j :Y)
Afbeelding

Afbeelding

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 20:50

Tot morgen