Ik kan over 2 weken in ieder geval op zaterdag en zondag zou ik nog even aan mijn ouders moeten vragen
Al heb ik die week daarna ook een meeting bij het Canadameer Dus ik hoop dat iedereen over 2 weken kan haha.
Nou, helemaal top! Op een zondag is er ook meer kans dat ik een auto tot mijn beschikking heb. Ook wel handig dan kan ik ook nog steeds taxiën
Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 2 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,
EmmyJoycee schreef:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 2 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx
EmmyJoycee schreef:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 2 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15
pietiedecy schreef:14 april is over 3 weken he?Ik vind het idd een beter idee om het te verplaatsen, is zo niks aan!Ohja ik zie het Agenda lag een weekje later dus telde 2 weken ... Alleen zelf kan ik niet over 2
EmmyJoycee schreef:pietiedecy schreef:14 april is over 3 weken he?Ik vind het idd een beter idee om het te verplaatsen, is zo niks aan!Ohja ik zie het Agenda lag een weekje later dus telde 2 weken ... Alleen zelf kan ik niet over 2 Ik vind over 3 wel goed, want ik kan ook niet over 2
nadja15 schreef:EmmyJoycee schreef:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 2 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15, fladdelover14 april kan ik ook, heb ik nog niet ingepland op werk, dus kan ik mooi vrij houden.
Citaat:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 2 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15, fladdelover, SCC
heb vandaag mijn pony geschoren (moest echt vanwege t schuren) hij staat nu lekker met dekentje op !ik ben voor dat we de fotomeeting een andere keer doen !( ben vandaag half verwaaid en ben erg koud )
Citaat:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 3 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15, fladdelover, Ketly
Citaat:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 3 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15, fladdelover, Ketly, pietiedecy
Volgens mij kan meer dan de helft 14april. We kunnen vragen als een mod titel wil veranderen? Misschien krijgen we dan meer aanmeldingen
Ja goed idee Emmy! Want we hebben nu nog gewoon 5 modellen staan? Dan zouder er nog 3 bij kunnen! En fotograven natuurlijk
pietiedecy schreef:Citaat:Je naam hier even bij zetten als je deze datum kan :14 april ( over 3 weken op een zondag ) : EmmyJoycee ,daniquexx, nadja15, fladdelover, Ketly, pietiedecy, Iljavdm,Marit 14 april is niet de dag na engeland