''Van de fotografen wordt verwacht dat ze om 10:30 aanwezig zijn op de parkeerplaats die hierboven wordt beschreven. Dan kunnen we nog wat dingen bespreken, mocht dit nodig zijn.''
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Ja maar op dat blad staat toch geen aanvangstijd, of ben ik nou gek.
Citaat:Wij, zes enthousiaste leerlingen van het Aoc terra in Groningen, hebben een bedrijf opgericht dat zich uitsluitend richt op het produceren van producten die goed zijn voor het gebit van u hond! Wij kennen Marcel, uw uitlaatservice via het project doginn. Het hondenpark, waar u vast en zeker al veel over gehoord heeft! En wij zijn ook medeondernemer van dat project.
Ons product is een tandverzorgingspakket voor honden. Waarin verschillende producten zitten waarmee u het gebit kunt gaan reinigen.
Alles begint met een schoon gebit!
Heeft u er ooit bij stil gestaan, dat u hond last kan hebben van tandplak? Wij wel! Uit onderzoek is gebleken dat 85% van de honden ouder dan drie jaar, problemen heeft met het gebit. Daarnaast heeft één op de drie honden gebitsproblemen. En onder gebitsproblemen, verstaan we tandsteen, tandplak en ontsteking van het tandvlees.
Om dit te voorkomen, en het gebit op een natuurlijke wijze te onderhouden hebben wij van Dog Dental Care, een tandverzorgingspakket op de markt gebracht. Het pakket bevat kauwstaven op basis van aardappel zetmeel, om het gebit goed te reinigen. Lam/rijst koekjes, als gezond snack en ook deze zorgen voor een goede reiniging van het gebit. Daarnaast bevat het pakket een flosstouw wat de tanden goed zal flossen, en niet te vergeten dat het ook erg leuk voor u hond is om hier mee te spelen! Ook zit er in het pakket een tandenborstel zodat u zelf de tanden van de hond kan gaan poetsen. En tot slot zit er een uitgebreide poetsinstructie bij inbegrepen zodat u op de juiste manier aan de slag kan gaan met het poetsen van het gebit van u hond! Dit gehele pakket, kost maar €6,95.
Leuk om te krijgen, leuk om te geven!
Jorinda schreef:Info PB is nog up to date, maar ik wil hem nog wel een keer rondsturen...
Garuda is nog niet zeker, ik weet nu nog niet of Britta zondag nog loops is. Ze vertoont nu geen tekenen meer..