Je bent niet de enige K ga zo bo borstelen voor de 3e keer vandaag xD En vast spulletjes klaarzetten
Artocreas
Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.
Geplaatst: 09-02-13 20:35
Ohja, wat is handig om mee te nemen voor de pauze? Iemand had het over theezakjes?
EDIT: Of alleen warm drinken (en eten) voor jezelf?
YentlShots
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-13 20:40
faatxhorse schreef:
Ohja, wat is handig om mee te nemen voor de pauze? Iemand had het over theezakjes?
EDIT: Of alleen warm drinken (en eten) voor jezelf?
Ik neem gwn een termoskan mee en theezakjes in mijn zak Misschien kan iedereen wel wat meenemen? En was der nou een restaurant in d buurt van de heide? Misschien een idee om daar in de pauze met de fotografen een chocomel te gaan halen?
Er is idd een restaurant, alhoewel weet ik niet of die open is.
Is restaurant Avalon
Verosjaak
Geplaatst: 09-02-13 20:49
Het restaurant was bij de vorige meeting wel open en daar kan je NIET pinnen (even uit mijn hoofd gezegd). Even daar wat warms drinken is een hele goede. Ik neem een klaptafeltje mee en heb ook een zakje bij me, voor mijn lens, mocht het toch wat gaan druppelen (je weet maar nooit), verder heb ik een reflexiescherm bij me en verder gewoon een flesje water en een broodje.
Wowww der ligt bij ons all gewoon 5 centimeter !!! Als het vanavond ook nog gaat vriezen dan kunnen wij echt niet weg! Wij moeten een dijk op en als t glas is da wil je niet weten wat er allemaal kan gebeuren op die dijk ..
xx_Irisje
Geplaatst: 09-02-13 21:33
T sneeuwt hier behoorlijk... Gaat t gewoon door?
IloveAnoukje
Geplaatst: 09-02-13 21:33
ik ga eens uit raam kijken, me moeder zei als het sneeuwt morgen dan breng ik je niet hoor haha
wellicht dat er dan wat in elkaar geschoven kan worden in het programma? zou jammer zijn als het niet doorgaat. De hoofdwegen zijn meestal goed hoor, vandaag was het hier ook prima en dat terwijl er vanaf vanmorgen al sneeuw lag. It comes and goes.
IloveAnoukje
Geplaatst: 09-02-13 22:02
we gaan er gewoon van uit dat het door gaat, en idd de hoofdwegen en snelwegen zijn volgens mij gewoon goed.