Nou dan hopen dat morgen middag de wegen vrij zijn gemaakt! (het word wel 2 graden dus dan zal de weg ook sneller vrij zijn) Wel een geluk dat de paarden pas het 's middags zijn!
Hier in Nijmegen ligt een mooi pak sneeuw inmiddels haha Het sneeuwt hier nog steeds. Ik ben benieuwd hoe het bij de anderen is en of het nog doorgaat ...
Yvettee
Geplaatst: 24-02-13 08:09
Is er toevallig iemand uit de omgeving van nieuw bergen al wakker? En kan mij vertellen hoe het er nu uitziet? (:
Als de modellen op de locatie kunnen komen, kan het wat mij betreft gewoon doorgaan!
Hier ligt sneeuw. Vannacht wel aardig wat gehouden. Maar ik heb een idee hoe de wegen zijn. Ik ga even iemand vragen die al buiten is geweest via whatssapp. Ongeblikje.
Ik heb even gevraaagd. Maar er ligt wel sneeuw op de weg,maar e ht heel glad was het ook niet. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ze alleen maar een stukje in de wij gereden heeft en niet op de grote wegen. Ik begreep dat een aantal zoieo komen. Dus het gaat dan zeker door. En dan moeten de modellen zelf maar even kijken of ze het verantwoord vinden om te komen. Ik zal er om 10 uur ook staan
Ik laat jullie tzt even weten of ik het met de trailer ook verantwoord vind. Anders rijd ik straks eerst een rondje zonder paarden. Met hond had ik idd gewoon gekomen, dan heb je geen hanger achter de auto;)
Bo_San
Geplaatst: 24-02-13 08:58
Ik zal er ook zijn om 10 uur. Ik heb zelf ook een hond en nog even gedacht om die anders mee te nemen. Maar hij kan niet echt goed met andere reu-en samen, dat lijkt me niet bepaald handig. (los bij de paarden kan hij ook niet, dan gaat hij 'hielenbijten' het is een australian cattledog een 'red heeler')
Mayling27
Geplaatst: 24-02-13 08:59
Als paard niet gaat, mag je van mij altijd nog met de hond komen hoor haha
Yvettee
Geplaatst: 24-02-13 08:59
De honden gaan gewoon door!
De paarden is even afwachten hoe de wegen eruit zien! Vanmiddag gaat het wel dooien! Dus er is hoop.
Ik kan ook nog met de fotografen straks overleggen, of we de paarden misschien een uurtje opschuiven als we merken dat het dooit maar de wegen nog niet helemaal vrij zijn!