Ik kijk morgen op stal even wat ik allemaal mee kan nemen Ga ik rond kwart over 10 weg van stal en ben er ook ongeveer 10 voor 11 als alles meezit. Probeer stappen op het paard te komen maar weet niet of Lay er hetzelfde over denkt
Gelukkig staat er daar een tafeltje met bankje. Ben een houte hark en heb dus een opstapje nodig haha
Zijn daar eigenlijk wc's? Gehe, moet soms nogal vaak, en ik ga niet in het meertje
Fammiie_x
Geplaatst: 11-08-12 21:29
Dat is wel slim Des
Waar moet ik trouwens wachten? Bij 't meertje zelf of wachten EskeGirl en LynnDenise op mij bij de parkeerplaats (ik moet daar overheen met me paard)
Fammiie_x
Geplaatst: 11-08-12 21:30
EskeGirl schreef:
Zijn daar eigenlijk wc's? Gehe, moet soms nogal vaak, en ik ga niet in het meertje
Nee. Anders gewoon ergens bij een boom.
oudaccountx
EskeGirl schreef:
nee.
Eske_B
Fammiie_x schreef:
EskeGirl schreef:
Nee. Anders gewoon ergens bij een boom.
Oke
xamberx
Geplaatst: 11-08-12 21:53
Hee allemaal!
Ik zou dus eigenlijk mijn mijn friese verzorgpaard tjerkje naar de meeting gaan, maar zoals jullie al van Tess hebben begrepen kan ze helaas niet mee. Gisternacht ging het namelijk erg slecht met haar, volgens de dierenarts had ze een slag in der darm en was het gister nog spannend of ze het wel zal redden. Gelukkig ging het na pijnstilling en darmontspanners langzaam steeds beter met haar en ziet het er nu uit als of het weer helemaal goed gaat komen maar het is nog even afwachten of zich goed blijft voelen en of er wat uit komt zeg maar.
nou weten jullie waarom ze dus zo ineens niet mee kan. ik ga zelf wel gewoon mee en ik ga dan op de fiets en dan kan ik ook dingen mee nemen, dus als ik wat mee moet nemen voor iemand dan moet die dat maar zeggen!:)