Voor de fotografen die zondag op de heide fotograferen, dan mogen jullie mijn andere parel op de foto zetten :-D heb een plekje in de middagploeg gekregen
Helaas geen rijfotos daar hij net onder het zadel is maar hij kijkt altijd met 2 oortjes en heeft bij zon een gouden glans!!
Edit, ik zie het dat is in Bergen. Ik dacht, anders geef ik me nog even snel op, kan ik voor alleen aktie foto's langskomen als ik eerst Bregh het snot voor haar ogen gereden heb en ze hanteerbaar is enzo. Maar Bergen is te ver weg voor me.
Ben wel zenuwachtig laatste x dat ik even dacht mooie foto's te maken heeft hij m'n frontriem gesloopt en kwam hij een paar x omhoog. Moet er wel bijzeggen toen had ik hem net 3 dagen en voor 2 de x bit in.
Ja knap hè haha. Deed zijn hoofdstel in de trailer aan en meneer sloeg gewoon 3x met z'n hoofd tegen het dak dus polyester op m'n lakneusriem en kastjes van m'n bling bling frontriem aan gort haha gelukkig alles weer gefixt, heb jullie er in ieder geval niet over gehoord haha
Heel hoofdstel wegwerken zou wel erg heftig zijn Touwhalster zou nog wel kunnen, maar 'n hoofdstel wordt te gek haha! Nee, had 't draadje weggewerkt. Lijntjes van het hoofdstel zijn denk 'k nog van 't zweten.