Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Volgens mij heeft kgambler/Merel daar een abonnement van. En er zijn ook wel een paar mensen die Apenheul leuk vinden.
€ 135.
En is volgens mij alleen 24 juni en 15 juli.
Leuk!

Marjoow schreef:Dan moeten we wel 24 juni nemen, aangezien je op 15 juli de bootsafari niet hebt.
Maar hoe zit het dan als je gewoon zelf het park in gaat?? Want bij deze dag zit alles inbegrepen, ook het eten enzo...
Citaat:Inclusief
Entree, ontvangst met koffie & gebak, lunch, consumpties en alle programma-onderdelen
Alleen is het soms best lastig om kritiek te ontvangen van anderen... 
.
. Bij die workshop geeft hij eerst centraal uitleg over het fotograferen in de M-stand, daarna wordt je even los gegooid in de dierentuin. Vervolgens loop je weer een stukje verder en legt hij bijvoorbeeld uit over flitsen in een aquarium, hoe je dat doet zonder reflectie in het glas enzo. (wel grappig, eerst kwamen er mensen naar me toe, "je moet niet flitsen in een aquarium! Daar krijg je alleen maar witte foto's van!". Ik: "nee hoor, kijk maar, en ik ben op dit moment met een workshop bezig, dus dat hoort erbij". Zie ik diezelfde mensen even later ook in het aquarium flitsen (maar dan wel op de verkeerde manier, waardoor ze die flits wel in het glas krijgen XD haha)).
Ik merkte dat ik te lui was om terug te wisselen naar standaardzoom en niet te veel vanaf de zijkant fotograferen, maar recht ervoor. Dat glas is al zo dik en je ISO moet vaak al hoog.
In dierentuinen ga ik liever lekker mn eigen gang
Volgende keer eens proberen in het aquarium.
Dank je wel voor je tip. Het blijft altijd lastig om kunstlicht en omgevingslicht in een juiste verhouding te mengen door te variëren met je sluitertijd.
Ach, oefening baart kunst.
Citaat:Voorjaarsvakantie is 18 februari t/m 26 februari (Noord is 1 week later)
Waar: Dierenpark Amersfoort
Kosten: Entree: €18.50 (Online kaartje kopen: €1,- goedkoper!)
Tijd: 10.00-17.00
Diner: MacDonalds achteraf voor wie wilt
Voorjaarsvakantie midden/zuid: 18.02.2012 - 26.02.2012
Zaterdag 18.02
-
Zondag 19.02
- Marjoow (Marjolijn)
Maandag 20.02
- Marjoow (Marjolijn)
Dinsdag 21.02
- Marjoow (Marjolijn)
Woensdag 22.02