Fjord staat weer tevreden in de box met wat lekkers en warme dekens op. Vond het erg leuk, ondanks de regen. Ben super benieuwd naar de foto's! Misschien leuk om nog eens te herhalen in de zomer of het najaar?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 20-03-16 17:03
TurboTinker schreef:
de fotografe
Linda, a.k.a. CoronaLime Was inderdaad wel heel fijn dat hij na een paar meter gewoon stilstond.. Goed opgevoed!
Linda, a.k.a. CoronaLime Was inderdaad wel heel fijn dat hij na een paar meter gewoon stilstond.. Goed opgevoed!
Ik weet niet of dat opvoeding is, of niet weten waar hij heen moest? Iig stond hij stil. Thank god!
MataHari13
Geplaatst: 20-03-16 18:58
Jolliej schreef:
Ik ben half uurtje terug ook thuis gekomen haha. Eerst even een douche genomen op standje crematorium! (Haha, die blijft erin) Nu s ff kijken naar de fotootjes
Dat valt nog mee. Volgens mij vriend douche ik altijd op stand nucleaire
Hier problemen met de foto's van de kaartjes verwijderd, dus moest alles recoveren en dergelijke. Uiteindelijk wel alles weer terug gekregen, alleen heeft even wat tijd gekost hahaha
Ik heb wel ontzettende verschillen tussen aantal foto's per model..
_Juudith
Geplaatst: 20-03-16 21:07
Ik meld me ook weer haha! Ook thuis eerst maar eerst een lekkere warme douche genomen!
Thanks Turbotinker voor de organisatie! Ik ben ook voor om het in de zomer/nazomer nog eens over te doen!
Ik ga zo ff alle foto's kopiëren naar de pc en dan eens zien wat er bij zit! Op het scherm zaten er wel een aantal toffe bij, maar als dat op de pc nog zo is is altijd maar weer de vraag haha
TurboTinker
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-16 21:08
Is niks aan te doen meis. Het weer is overmacht.
Fijn dat je weer thuis bent meis! Weet je hoe vaak ik aan het verversen ben vandaag Ben heeel benieuwd!
Hahah spannend! ik ga even kijke als ik straks nog iets kan bewerken, maar vriendlief en doggie willen ook wat aandacht haha! en ik was vanmiddag al in slaap gevallen op de bank whaha
Er vroeg net iemand na Facebook pagina's Mijne is www.facebook.com/vanzoelenfotografie Op instagram plaats ik ook nog wel eens wat; daar ben ik te vinden onder dezelfde naam =D