Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Twilight schreef:nee, vriendin kwam met de enka fabriek, maar dat schijnt weg te gaan.., dus lastig. kom je al gauw op een industrie terein uit of stad, maar met nepwapens xD
miss open ik het topic vanavond wel en kunnen meerdere mensen meedenken
S_imonee schreef:Leuk idee Annelie, is het nog gelukt met het zoeken naar een locatie?
Door de ijzel mocht ik vandaag mooi op tijd naar huis. Ik heb mooi even te tijd gehad om de rest van de foto's te bewerken. Ik heb nu van iedereen een aantal foto's aan het album toegevoegd.
Ik laat het hierbij. De rest van de foto's zijn te veel van hetzelfde.
Machteld, die foto's van op de tunnel zijn helaas mislukt
JPitty schreef:Mag je die foto's van jezelf gewoon op je pc opslaan, op fb zetten etc? Logo laat ik er uiteraard gewoon op staan.
_Juudith schreef:S_imonee schreef:Leuk idee Annelie, is het nog gelukt met het zoeken naar een locatie?
Door de ijzel mocht ik vandaag mooi op tijd naar huis. Ik heb mooi even te tijd gehad om de rest van de foto's te bewerken. Ik heb nu van iedereen een aantal foto's aan het album toegevoegd.
Ik laat het hierbij. De rest van de foto's zijn te veel van hetzelfde.
Machteld, die foto's van op de tunnel zijn helaas mislukt
ziet er toch goed uit Simone! en zo weinig vind ik het er niet!
Ik moest vandaag naar school dus kan even geen foto's meer zien haha! ik ga morgen weer verder haha
_Juudith schreef:Twilight schreef:nee, vriendin kwam met de enka fabriek, maar dat schijnt weg te gaan.., dus lastig. kom je al gauw op een industrie terein uit of stad, maar met nepwapens xD
miss open ik het topic vanavond wel en kunnen meerdere mensen meedenken
Is enka in raalte? staat die er nog steeds? Daar ben ik anderhalf jaar geleden met school geweest vet mooi.. toen hadden ze het er al over dat die zeer binnenkort gesloopt zou worden.. haha
Twilight schreef:top, moet ik gelijk dames van hier al aan de lijst toevoegen?
Judith, jij bedoelde zeker de oude beton fabriek in raalte, geeske stuurde mij die door, maar gaat blijkbaar ook binnen nu en een half jaar tegen de vlakte xD