Ik heb geen verstand van mapjes online aanmaken zodat iedereen ze kan zien... Het enige wat ik kan verzinnen is een gezamenlijke "mijnalbum" aan te maken ofzo...
Wat is eigenlijk het beleid mbt de rechten ed van de foto's? Mag ik degene die hier geplaatst worden enzo gebruiken voor facebook / bokt profiel ed? (met watermerk natuurlijk)
Naaoommii
Geplaatst: 22-02-15 21:30
T kriebelde toch enorm om met de foto's bezig te gaan. Dus hierbij mijn eerste, ik ga vanavond nog wat bezig en dan morgen hoop ik dat ik voor iedereen 1 af heb. Weet iemand waar ik mijn foto's in de juiste kwaliteit snel kan uploaden? tinypic verprutst het een beetje
Om even terug te komen op het gebruik van de foto's: Mijn foto's mogen inderdaad gewoon gebruikt worden op facebook, bokt ed. Bewerken of verwijderen van het logo is niet toegestaan. Je kan er ook geen foto's mee afdrukken: de tarieven voor afdrukken of voor digitale bestanden staan op mijn site
Wauw meiden wat mooi allemaal! Zosja haha, ja dikkerdje had een drukke dag voor zijn doen.. Ik ben nog niet zo lang uit bed, was gister gesloopt, toen ik aan het einde van de middag de stallen ging doen kon ik bijna niet meer bukken. Maar na een goede nachtrust gaat het wel weer. Geld voor de andere fotografen ook dat je hier op bokt wat kan plaatsen, (met logo natuurlijk) want ik heb een paar van hier in mijn huiskamertopics gezet.
Bij het Zuidlaardermeer is ook in de zomer leuk, je mag dan niet dicht bij het water maar bij die bergen aan het begin van het strand wel en de zonsondergang is daar mooi!