Ik zal het wel gewoon even face-to-face overbrengen als ik hem weer zie. Hij is regelmatig op stal natuurlijk. Ik heb ook werkelijk geen idee of de familie van Verschuer zelf de facebookpagina's bekijkt. Ik gok van niet of nauwelijks. Marienwaerdt als landgoed heeft best wel veel mensen die allerlei dingen regelen. Verschillende horeca, stapel vrijwillers en nog zo het een en ander. Ik heb geen idee wie de facebookpagina's bijhoudt.
mijn kleine pony was trouwens wel erg moe, stond op stal al te slapen toen ze er echt nog geen 10 seconden instond arm ding Wou d'r weer in t land zetten, maar ze keek zo moe uit d'r ogen, heb d'r maar lekker op stal gezet, de wei had ze niet eens meer gehaald
Toobs kwam thuis, kon mijn trailer niet meer kwijt, waren aan het heijen, draaiende vrachtwagen voor zijn box deur. Ach hij ging toch de wei op, dames blij dat hij er weer was, want dat betekende etenstijd! Kuilnet leeggegooid in het land (krijgen elke avond 1 net met zijn 3en), eerste wat Toobs deed was rollen. Tja vorige week moest hij ook al in bad, vanochtend om 8 uur alweer, hij moest zijn zandcamouflagepak weer aan.
vencedor
Geplaatst: 04-10-14 21:15
Die van mij sprintte zo ongeveer naar binnen richting de voerbak en het hooi hahahah. Leek weinig geleden te hebben van de rit. Heethoofd
Groot gelijk heeft toob,dat had gana daar al gedaan na het afspuiten
Ik heb er zelf meer last van.rechter enkel vooral, die al paar keer gescheurd gehad en dan 3 uur op springzadel niet ideaal. Verder weinig last w gaar haha. Vond het er leuk. Mochten er mensen zijn die ook enjoy s rijden houd ik me aanbevolen.
Laatst bijgewerkt door vencedor op 04-10-14 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou... Die van mij hoefde geen eten meer, had t kuil uit de trailer in d'r stal gegooit, mwa, nu even niet meer dacht ze Kwam stal met d'r inlopen, eerste reactie "ag wat heb je met d'r gedaan joh? " Tja... Krijgt als je met een uitgeteld paard met roze-blauwe-paarse manen naar binnen komt
Maar inderdaad, tijdens de rit heel braaf, maar eenmaal thuis na al die indrukken stiekem wel erg moe Morgen lekker dagje vrij
En dat je jonkie op is, vind ik niet gek. Alles bij elkaar gewoon best een pittige rit, en dan ook nog allerlei indrukken. Maar ze deed het waanzinnig braaf. Sowieso al, maar voor haar leeftijd helemaal. (Braver dan de mijne...)
Sjolvir
Geplaatst: 04-10-14 21:26
Proest.. die arme ziel van mij heeft morgen privéles. Oepsie. maar laten we eerlijk zijn, het was maar 16 km in slakken tempo met veel stops voor volwassen paard in ahum bloei van zijn luie leventje moet dat geen probleem zijn.
Jonkies die op zijn is wel heel logisch, zeker als ze ook nog identiteits cirsis hebben, zijn ze nou wel of niet roze??
Anoniem
Geplaatst: 04-10-14 21:27
Haha ja zeker, ben ook erg trots op hoe ze zich gedragen heeft (oo die paar keer kop in de lucht als een giraffe na dan he ) maar daarom een lekker verdient dagje vrij op de wei morgen Ga wel vast proberen het roze er weer uit te krijgen De rit zelf inderdaad was geen probleem, impact kwam later denk ik Het was ook helemaal geen heftige rit, maar zij heeft gewoon zoveel gezien, zoveel verschillende indrukken! Ze wil zelf ook echt Alles in de gaten houden Maar is goed voor d'r, wordt ze alleen maar braver van
Knie is wat blauwachtig, zal t morgen wel even voelen maar valt gelukkig mee
Sjolvir
Geplaatst: 04-10-14 22:02
Dan was het geslaagde rit.. 3 ruiters blauwe plekken van de 5. Een voet, een knie en een scheenbeen .
oneiros
Geplaatst: 04-10-14 22:04
Mijn peesjes zijn uit logeren!! Gelukkig komen ze snel weer bij me terug. Top vencedor!!!
Zij deden aan creatief blubber omzeilen hahahaha. Stond hier en daar boompje in de weg.
Je ziet je peesjes tegemoed!
Sjolvir
Geplaatst: 04-10-14 22:06
Ach, gewoon paaltje geramd bij de ingang van het uiteraard van de cross hindernissen. Een voet onder het paard bij het poseren voor het landhuis. Een knie tegen een boom bij terug rijden ergens in het bos bij het omzeilen van boel blubber.
Niets geks eigenlijk dus, alleen ehhh, zijn wij alle 3 blijkbaar groter, breder, langer dan we hadden ingeschat .
Femke_Tweety
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-14 22:07
Das samen bijna één onderdaan...
O, die voet was toen je viel toch Laura?
En het scheenbeen, was dat bij het smalle doorgangetje?
Anoniem
Geplaatst: 04-10-14 22:08
nee nee nee, die boom was groter, breder, langer dan ik/paardlief had ingeschat
vencedor schreef:
Zij deden aan creatief blubber omzeilen hahahaha. Stond hier en daar boompje in de weg.
we waren er alleen niet zo goed in, want uiteindelijk liepen we nog door de blubber
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-10-14 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Jup, witte paaltjes bij de smalle doorgang, jullie waren er al door gefloept en Toobs vond dat jullie te snel uit zicht gingen, ik dacht mijn benen wel hoog genoeg opgetrokken te hebben, foutje bedankt.