Alle prachtige fotos van marlies en pimaude op geslagen! nu al 62 stuks!! Ik ben dr helemaal gelukkig mee, zo wijs aan iedereen laten zien net! Ben ook zo benieuwd naar de rest!
Mijn excuus voor mijn grote aantallen bij sommige paarden. Mijn gedachte erachter: ik ben niet de beste fotograaf, en vind het apart om 'redelijke' fotos achter te houden. Stijlen verschillen en zo zit er voor elk model wel 2 fotos bij die ze leuk zouden vinden. Nabesteld wordt er nooit bij mij gedaan dus wees niet bang voor 'concurentie'.
Mij maakt het echt totaal niet uit dat Marlies en Marlijn meer foto's hebben geplaatst dan in de pb stond. Ik kijk gewoon voor mezelf wat ik goede foto's voor mijzelf vind. Meestal zijn dat er tussen de 5 en de 10 foto's, ik voel ook totaal geen druk om er meer te plaatsen omdat een ander dat ook heeft gedaan.
Oneerlijke concurrentie vind ik wel een groot woord voor zoiets.... Ik zit zelf ook vaak tussen de 5 en 10 foto's. Maar soms wel eens wat meer of minder. Ik vind het zonde om goede foto's achter te houden of 'twijfelgeval' toch wel te posten . Ik snap Marlies en Marlijn wel. Ik heb er totaal geen probleem mee. Wel respect dat jullie zo snel zijn met nabewerken!
Bij mij zal het helaas iets langer op zich laten wachten. Vandaag ook de hele dag fotograferen en dinsdag en woensdag heb ik praktijkexamens van mijn opleiding. Ik hoop ze volgend weekend allemaal af te hebben!
Hallo! Ik ga ook morgen pas verder met alle foto's, moet nog even goed leren voor mijn examens En wat betreft de aantallen foto's, ik zit ook altijd tussen de 5-10, maar dat andere er meer hebben maakt mij niet uit.