Ik moet alleen haflinger Fleur nog en dan ben ik klaar De mailtjes worden zometeen dus verstuurd. Nabestellinkjes stuur ik als ik terug ben en dan worden ook de nabestellingen gedaan. Vanaf volgende week dinsdag dus.
Nabestellinkjes komen volgende week woensdag en dan begin ik ook met eventuele nabestellingen. Een foto op klein formaat voor op internet kost 1,00 en een foto op volledig formaat om af te drukken kost 2,50. Veel plezier met de foto's!
We hebben een nieuwe computer, dus kan nu wel weer op internet. Enige is dat hier geen photoshop opstaat, dit komt er volgende week weer op. Dan zal ik meteen voor iedereen alle foto's nabewerken en opsturen. Ghislaine en Wubwub jullie krijgen je mail met de 5 foto's.
lovebrechjex
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-14 14:11
Eviii_x schreef:
We hebben een nieuwe computer, dus kan nu wel weer op internet. Enige is dat hier geen photoshop opstaat, dit komt er volgende week weer op. Dan zal ik meteen voor iedereen alle foto's nabewerken en opsturen. Ghislaine en Wubwub jullie krijgen je mail met de 5 foto's.
Bij mij zijn de foto's van Galina en Isabella af. Tenminste, diegene op webformaat. Vanavond hoop ik nog een paar af te krijgen, morgen nog één of twee, en de rest van het weekend natuurlijk nog wat.
Wooh, super eng. Ik wilde net vragen of je ze binnen had (de achter de schermen foto's) en toen postte je de link. Super, ik ga zo even kijken!
De foto's van Marlou, Isabella, Galina en Ex zijn af. Vandaag ga ik er nog wat afmaken en morgen. Maximaal eind van de week heeft iedereen foto's binnen en nabestelpagina. Die ga ik namelijk pas maken als ik alles op webformaat heb gestuurd. Als alles volgens planning gaat dan.