Nog eentje van Mara en dan moet ik nu even aan andere foto's werken
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 11-03-14 17:53
Wauw, heel mooi plaatje geworden!
Stephzdesign
Geplaatst: 11-03-14 17:53
Lipydo - een woord WAUW .. Heel gaaf!! Ik moet nog steeds uitzoeken. Ben ondertussen nu met 50 verschillende dingen bezig . Ik zal eens kijken of ik vndaag eens een willekeurig model blij kan maken met een foto.
Wauw Wendy, ben altijd zo jaloers op jouw photoshopkunsten, ik kan een hoop, maar dat extra extra moet ik toch echt nog even uitvogelen hihi Ik ga zorgen dat ik vanavond ook wat foto's kan plaatsen, ben niet zo enthousiast over mijn ruis/scherpte, mag toch gauw die lichtsterkere lens aanschaffen. Maar vind de plaatjes verder voor een eerste keer mensen mooi gelukt dus ik kan niet wachten er aan te beginnen
Ik baal stiekem wel dat ik niet fotograaf was want lijkt me super gaaf om te kunnen spelen met verschillende effecten. Er is zeker niemand die 1 foto voor mij heeft die ik kan bewerken. Natuurlijk niet van mezelf xD
Lipydo
Geplaatst: 11-03-14 18:59
Yvonne_V schreef:
wat gaaf hoe bewerken jullie de foto's XD want bij mij izjn de meeste foto's zo licht en zonnig enzo
Ja misschien wel Wendy! ik ga er nu mee klooien! Kijken wat ik er mee kan! Gave foto's Showteam! zien er super uit! En Yvonne, die foto is goed gelukt!