Ja zo jammer. Was de familiedag wel leuk? Hoeveel heeft ie nu uiteindelijk nog geslapen overdag? Hier dus maar 15 min (op de terugweg helemaal niet).
tjee
Geplaatst: 05-10-13 21:53
Nee inderdaad haha. Jesse deed z'n handjes voor z'n ogen en schudde nee, toen hij hem wilde zoenen. En inderdaad jammer calice. Ik denk inderdaad dat het een hele leuke 3 eenheid was geweest!
Urielle
Geplaatst: 05-10-13 21:53
Jammer dat ik jou ook maar kort zag Iris! Toen ik klaar was kon ik je al niet meer vinden
Iris82
Geplaatst: 05-10-13 21:58
Urielle schreef:
Jammer dat ik jou ook maar kort zag Iris! Toen ik klaar was kon ik je al niet meer vinden
De familiedag was een ramp , hij was de hele tijd sjaggie omdat hij sochtends maar 20 min had geslapen in de auto. Zijn om 12.30 naar mijn ouders toe gegaan omdat hij de hele tijd zat te gillen (en hij was denk ik niet helemaal lekker door de antibiotica ). Hij heeft daarna nog 20 min in de auto geslapen en 15 min in de wagen, we kwamen met een slapende Jesse bij de meeting aangelopen .
Het waren denk ik drie hele leuke knulletjes bij elkaar geweest .
Ahhh wat een leuke foto Mistic!
Ojajoh
Geplaatst: 05-10-13 22:07
Mistic schreef:
Beetje jammer dat ik nu niet de mogelijkheid heb om de foto's op mijn eigen site te zetten. Facebook maakt de kwaliteit bagger.
ja vreselijk he
ik gebruik vaak Google+ dat blijft wel mooi
*edit*
aaaaah die foto's!! zo leuk!!!
Ojajoh
Geplaatst: 05-10-13 22:07
RdLFoto schreef:
Iris82 schreef:
Stelletje blije guppen jullie.
we konden het niet laten
hahaah leuke collage zo!
Mistic
Geplaatst: 05-10-13 22:10
Ojajoh schreef:
ja vreselijk he
ik gebruik vaak Google+ dat blijft wel mooi
Ik heb alleen nu geen zin om ze nog een keer te uploaden. Ik heb ze nu op de FB van Sluiman Fotografie gezet. Twee vliegen in één klap, zeg maar.
Ik ben een beetje lui
Mistic
Geplaatst: 05-10-13 22:17
En de laatste van vandaag. Ik ga nu csi verder in bed kijken
Hele mooie foto's tot nu toe zeg!! Helaas nog geen een van Jessy....maar..... ik wacht geduldig af maar ben wel heeeeeel nieuwschierig:P:):):)
saroanda
Geplaatst: 06-10-13 00:43
Oooh wat heb ik nu een spijt dat ik heb afgezegd zeg Wat een schitterend en leuke foto's komen er voorbij. Maarja met 3 uurtjes slaap een hele dag op pad zag ik niet zo zitten.... Ik hoop dat er snel weer iets wordt georganiseerd waar we wel bij kunnen zijn.
Lisette03
Geplaatst: 06-10-13 00:57
Zo nog even op de laptop het topic door gescrold voor ik mijn bed eindelijk in duik
Mistic wat een heerlijke foto van mijn ventje, echt Marijn zoals hij is met zijn vieze snoetje
Jesse en Tijn wat een heerlijke knulletjes zijn dat zeg Tijn wist ik al, altijd al een zwak voor gehad maar Jesse ook, zo zoet aan het spelen met zijn bal en aan het dansen leuke foto van die 2 samen!
Die LOVE foto's zijn ook erg leuk, 1 van de eerste dingen die mijn spook deed toen we er waren was de O in het water mikken
Die foto van Gioya (sorry als ik het verkeerd schrijf, even geen puf om terug te zoeken ) vind ik ook echt heel mooi!
En de foto's met de bontjasjes wat een mooi stel ook, broer en zus
Ik ben echt heel benieuwd wat voor moois er nog gaat volgen, top dames fotografen
Je schrijft het goed hoor Het smaakt naar meer! Die LOVE moest er bij ons ook aan geloven, Viggo smeet ze gewoon op de grond. Hij legde ze wel weer op volgorde terug, dat dan weer wel (jaja, mijn zeer belezen net 1-jarige ) Maar ik vond het een fantastisch idee en volgens mij hebben die letters wel echt mooie foto's opgeleverd, zo met het water op de achtergrond.
LynnDenise
Geplaatst: 06-10-13 08:26
Goedemorgen allemaal! Zo, musicalradio staat aan en bewerken maar! Heb alvast een paar foto's om te laten zien. Ik probeer vandaag van iedereen 1 foto te bewerken, maar vanmiddag staat er wel een verjaardag op de planning, dus ik ben benieuwd hoe ver ik kom.