Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:10

ik vind het idee raar dat als je een boswachter kent dat je dan wel mag gaan, Dat is gewoon echt de grootste onzin die ze hebben verzonnen..

En ik ga ook zeker mailen :) Of ze gaan beide door, of geen van beide :)

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:10

Ik proef hier een flinke scheut jaloezie.. Bewandel de juiste wegen en je krijgt wat je wilt. Blijkbaar hebben jullie dat niet gedaan en blijkbaar zijn er tijdens jullie meetings dingen gebeurd die niet horen in een nationaal park. Beetje flauw en kinderachtig ook om Staatsbosbeheer nu te gaan mailen omdat jij geen toestemming hebt gekregen en deze meeting wel.

Anoniem

Re: Fotomeeting Loonse & Drunense duinen zaterdag 31 augustus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:12

Dat vind ik niet flauw en kinderachtig, ik vind dat wel even handig om te melden als het dan echt mag :)

Dus ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:13

Fading, je doet niet eens mee aan deze meeting. Wat kan jou het interesseren?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:14

Dit heeft toch niets met Jaloezie te maken?
Het heeft te maken met rechtvaardigheid.. En niet meten met 2 maten..

Dat ik misschien dingen heb gedaan op mijn meeting waarvan ze niet mochten zou goed waar kunnen zijn..
Ik was mijn namelijk van geen kwaad bewust, had nog nooit een meeting georganiseerd en ben op de ervaringen van anderen afgegaan en daar heb ik een fout gemaakt..
Fotografen wilde namelijk heel graag de paarden in de heide.. Ik had dat niet moeten toestaan, maar ik was mij van geen kwaad bewust..

Ik snap heel goed dat Femke Staatsbosbeheer gaat mailen. Ze heeft groot gelijk om verhaal te halen waarom de ene meeting wel mag plaatsvinden en de andere niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:15

Veel ;)

Ik heb ze gemaild, ben benieuwd :D

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:17

Femke, zorg er dan ook voor dat je de regels kent van een gebied waar je iets organiseert? Er staan notabene bordjes aan de rand van de heide die melden dat de heide niet betreden mag worden. Ook wordt dat vermeld op de borden bij de ingang van het park.
En ja, de boswachter kent mij. Misschien dat hij daarom inderdaad toestemming verleend omdat hij erop durft te vertrouwen dat de verantwoordelijkheid wordt genomen om de regels van het park na te leven.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:21

In mijn groep van fotografen waren meerdere mensen die zeer bekend waren met het natuurgebied.. Ik heb vertrouwd op andere mensen...
Helaas ben ik dus nog een van die domme stumperds die wel nog durft te vertrouwen in andere mensen..
Maakt mij dat een slecht mens? Nee..
Dat ik fouten maak, maakt mij dat een slecht mens? Nee...

Ik heb geleerd van mijn fouten..
Maar geloof mij, ik was mij dus niet goed bewust van de regels, maar er zijn er genoeg die zich wel bewust daar van zijn en alles negeren en dát zijn de mensen die het verpesten... Niet de mensen zoals ik die gewoon een stomme fout hebben gemaakt..
Dat zag de boswachter ook in, want hij heeft alles door de vingers gezien...

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:24

Als ik iets organiseer, zorg ik ervoor dat ik overal van op de hoogte ben, de regels ken, weet waar er geparkeerd mag/kan worden, of er vergunningen oid nodig zijn en alle overige regels en etiquette van de omgeving. Fotomeetings organiseren doe ik niet, maar wel ritten en daar zijn nooit problemen. Les voor de volgende keer misschien?
Niemand beweert dat je een slecht mens bent overigens....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:25

Ik krijg het idee dat je het persoonlijk aan trekt Femke? Het gaat er niet om wiens fout het was. Het gaat erom dat er bij meetings onrust is veroorzaakt. En ik denk dat alles bij elkaar heeft gezorgd voor een waarschuwing. Dat ze eerst de oorzaak niet wisten bijvoorbeeld. Misschien als je een correcte mail opstelt met dat je de heide niet zal gaan betreden, geen onrust wil veroorzaken, niks afzetten dat ze dan zoiets hebben van oké . Ik weet het niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:27

Als jullie mij willen aanspreken op het niet aan de regels houden? Ik ben al een half jaar tot een jaar niet meer naar meetings geweest op de LDD :D Dus niet vooroordelen gaan trekken aub :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:29

Fading schreef:
Als jullie mij willen aanspreken op het niet aan de regels houden? Ik ben al een half jaar tot een jaar niet meer naar meetings geweest op de LDD :D Dus niet vooroordelen gaan trekken aub :D

Ik spreek niemand aan. Jij komt hier binnenwalsen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:30

Binnenwalsen nog wel _O-

Ik kom hier inderdaad even meepraten omdat ik deze gang van zaken niet helemaal netjes vind ;)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:31

Nee dat beweer je niet, maar je laat het wel overkomen dat ik niet goed ben omdat ik blijkbaar niet alles tot in de puntjes heb uitgewerkt..
Van vele dingen was ik precies op de hoogte.. Ik was niet op de hoogte van het feit dat er geen paddocks geplaatst mochten worden.
Achteraf zijn alle dingen heel logisch, maar soms vergeet je dingen en zeker als het je eerste keer is dat je een meeting organiseert.

Ik heb meerdere malen ritten georganiseerd, daar ook nooit problemen mee gehad, maar dat is ook anders. Over het algemeen sta je maar korte momenten stil voor pauzes, verder ben je alle tijd in beweging. Dat zal ook wel meewerken aan het feit dat je de rust niet verstoord.

Verder hoop ik echt dat het allemaal gewoon goed gaat verlopen met de meeting uiteraard :).
Fotomeetings zijn leuk.. dus het is alleen maar fijn als het gewoon door kan gaan..

@ Cimmy, misschien trek ik het iets persoonlijk aan, maar dat is meer om aan te willen geven dat er ook mensen zijn die geen kwaad willen doen, maar wel dus dingen doen die blijkbaar niet mogen en dat er ook mensen zijn die alle regels overboord gooien en daarmee de natuur kapot maken en dat dat de redenen zijn dat meetings geen gewilde activiteit is in de duinen..
Maar nee ik voel mij niet aangevallen, dat niet.. Maar wel kan ik er gewoon niet over uit dat het bij de ene wel wordt toegestaan en bij de ander niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:32

Fading schreef:
Binnenwalsen nog wel _O-

Ik kom hier inderdaad even meepraten omdat ik deze gang van zaken niet helemaal netjes vind ;)

Ja kwam in me op :')
Kim kan er niks aan doen dat we toestemming hebben, ik ook niet. Kun je beter contact opnemen met staatsbosbeheer of de boswachter of beide om uitleg te vragen. Of jouw meeting gaat door of beide niet vind ik ronduit kinderachtig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:35

Dat s niet kinderachtig :) Ik vind het gewoon niet eerlijk dat iemand die een boswachter kent wel mag. Ik ga gewoon even navragen of dat echt zo is :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:35

Ik denk dat ze met de laatste vooral wilde aangeven dat ze het niet vindt kloppen dat er met 2 maten gemeten wordt..
Het zal vast niet zijn dat ze het jou niet gunt, maar wel het feit dat het niet helemaal klopt..

Verder zegt ze al contact op te hebben genomen met staatsbosbeheer.. dus dat is al gebeurd.. :)
Laatst bijgewerkt door Fem op 05-07-13 10:36, in het totaal 1 keer bewerkt

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:36

Oke even voor mijn duidelijkheid het gaat dus WEL door??
dan wil ik gewoon als fotograaf komen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:38

RandyOrton25 schreef:

Het gaat gewoon door we hebben een GO.

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:40

Blingh schreef:
RandyOrton25 schreef:

Het gaat gewoon door we hebben een GO.

dan ben ik er gewoon bij :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:41

Goedzo, er kunnen dus alleen geen losgooifoto's gemaakt worden en geen foto's in de hei zelf :j

RandyOrton25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 10:58

Blingh schreef:
Goedzo, er kunnen dus alleen geen losgooifoto's gemaakt worden en geen foto's in de hei zelf :j

dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk hahah ik vind portret en rij net zo mooi ;)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:10

Ik vertrouw erop dat het goed geregeld wordt. Laten we het verder gezellig houden in het topic.
Ik ga ervanuit dat niemand elkaar persoonlijk wilt aanvallen, soms komen geschreven teksten anders over. Dus kom op guys :)

@fading: ben jij een nieuwe fotograaf of heb ik iets gemist omdat je opeens komt binnenvallen?
Laatst bijgewerkt door Gipsylover op 05-07-13 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:10

Fijn dat het voor jullie gewoon door kan gaan. Maar ik trek mij toch terug als fotograaf. Sorry.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 11:11

_Dune_ schreef:
En ja, de boswachter kent mij. Misschien dat hij daarom inderdaad toestemming verleend omdat hij erop durft te vertrouwen dat de verantwoordelijkheid wordt genomen om de regels van het park na te leven.

Waarom de boswachter bij deze meeting wel een ja zegt en bij de andere niet is toch duidelijk! Iemand die je kent zou je toch ook eerder je dieren laten verzorgen dan iemand die je alleen aan de telefoon hebt gehad? Wat zijn jullie kinderachtig bezig zeg.