't Was hartstikke gezellig! Ik ben net eerst onder de douche gestapt om al het zand weg te spoelen Morgen ga ik de boel op de computer zetten en uitzoeken!
Ik kom ook net onder de douche vandaan. Écht overal zand. Zelfs waar je het niet verwacht
Ik ga zo de foto's erop zetten
valiantS
Geplaatst: 18-08-13 23:02
Jeetje meiden waar haalde jullie de oneindige energie vandaan . Het was een geslaagde dag hopelijk hebben jullie nog mooie foto's gemaakt bij zonsondergang mijn kaarsje was op ...Morgen de foto's bekijken , Robin ziet er al goed uit !
Sorry, was van plan nog wat foto's te doen vanavond, maar m'n hoofd barst uit elkaar! Ben er met 1 bezig, maar de rest komt morgen wel. Ik duik lekker m'n bedje in
Bij mij staat alles inmiddels op de computer. Nu begint het grote uitzoeken
babli
Geplaatst: 19-08-13 11:43
AZNLady schreef:
Mistic schreef:
Ik ben echt benieuwd naar het resultaat.
Hier nog 1 !!
En hier nog 2!!
valiantS
Geplaatst: 19-08-13 12:45
De mijne staan inmiddels ook op de computer en het uitzoeken kan beginnen.....wordt een hele strenge selectie want wat heb ik veel bruikbare foto's voorbij zien komen ...en ik had me voorgenomen om er niet teveel te maken
Dank je, ik zal er vanavond van iedereen 1 alvast uit kiezen.
@erna jouw foto's van Arizona zijn ook top !! Jij bent echt heel erg vooruit gegaan en je kunt goed zien dat jij een FF-camera gebruikt prachtig !!.....moet nog even doorsparen....
Jullie hebben mooie fotos gemaakt hoor meiden!! Leuk om te zien.
babli
Geplaatst: 19-08-13 20:27
Zo wat ben jij snel Erna! haha Ze zijn erg mooi geworden!
lovelanga
Geplaatst: 19-08-13 20:39
mooie fotos!
valiantS
Geplaatst: 19-08-13 20:45
Jeetje Erna wat ben jij snel !!! Mooi hoor . Ik ben nog aan het sorteren haha , hier nog 2 allebei heel ander sfeertje zijn misschien niet de beste foto's die ik heb maar wel waar mijn oog op valt tijdens het uitzoeken.
Ik pas mijn onderschrift aan in nieuwe linkjes dan kun je altijd makkelijk je album terug vinden.