Ja mensen ik leef ook nog. Maak mijn naam ook waar, ik ben idd sloom? Of de andere zo snel? Nouja doe mijn best het komt allemaal goed
_l_amanda_l_
Geplaatst: 01-10-13 13:20
we hebben geen sluitingsdatum hoor Marieke, zou gewoon rustig aandoen Ik ben ook nog ff bezig, heb zoveel betaalde shoots tussendoor gehad nu dat ik haast geen tijd heb voor de meetingfoto's.. maar zal er vandaag toch wat gaan plaatsen!
Heeee mensen! Ik heb het echt zooo druk met school aan de ene kant vind ik het super irritant dat ik niet aan mijn foto's kom. Maar ik bewerk ze nu allemaal in 1x dus ik post ze later allemaal tegelijk
Tigress die jongen die je op fb had gezet in joun leuke studio haha, wie is dat? ik heb anderhalf jaar terug een paar x bij hem in de klas gezeten met ICT hij zit toch op Noorderpoort zakelijke dienst verlening
Tigress
Geplaatst: 07-10-13 00:39
Naaoommii schreef:
Tigress die jongen die je op fb had gezet in joun leuke studio haha, wie is dat? ik heb anderhalf jaar terug een paar x bij hem in de klas gezeten met ICT hij zit toch op Noorderpoort zakelijke dienst verlening
Zucht die tijd gebrek ook maaaar goed nu post ik 3 albums en dan moet ik er ook nog 3 afmaken. foto's zijn al uitgezocht nu alleen verkleinen en logo er op dumpen ahha. Alleen ben alle paarden namen kwijt duss ik vermeld het ras er maar bij
Geweldig die man moest er weer om lachen heb hem zelf ook nog tussen de foto's staan!
_l_amanda_l_
Geplaatst: 15-10-13 00:11
haha, die man had ik ook al her en der weg moeten werken! Dank voor de foto van mij met Plukje! Al zit ik er wel übercharmant bij, met al mijn zwembanden haha