Wil jullie morgen heel veel plezier wensen, kijk nu al uit naar de prachtige foto's die komen gaan!
Lottegold
Geplaatst: 28-09-13 20:49
Heb t alleen over de rijfoto s dan he.. Maargoed.. wat willen jullie dan? Ik heb nou me witte dekje en alles al gewassen.. dus dan hoor ik graag wat jullie dan wel willen..
Sanco
Geplaatst: 28-09-13 20:51
Elvi_Elisa schreef:
Heb er zin in heb alleen nog geen reactie van sanne ivm. ophalen vanaf leiden
Haha nu wel xD was een dagje weg... Gaat helemaal goedkomen ik heb er zin in!!
_Carien
Geplaatst: 28-09-13 20:52
Hier ook een gewassen dikbil, een boel cowboy magic en veel zin Met een beetje een spannend gevoel
Het is zoals vandaag best fris bij ons met een windje, maar als je bezig bent toch warm in de zon. Zou geen dike jas doen, maar een winddicht vest of iets dergelijks.
__Nicky
Geplaatst: 28-09-13 20:58
Je kan altijd een warme jas meenemen. Staat wel een windje maar hij is oost, op het strand dan misschien minder hard.
Oke, Neem mn ponchou wel mee die is altijd wel lekker warm voor als ik het koud krijg
Elvi_Elisa
Geplaatst: 28-09-13 21:23
Zo mn wekker staat om half 5 Ben echt bang dat ik me verslaap, maar heb er wel heel erg zin innn
Yvettee
Geplaatst: 28-09-13 21:37
@ Golddigger, voor de rijfoto's maakt het mij vrij weinig uit. Dus voor mij mag je dan aan doen wat je zelf gewoon mooi en leuk vind! Voor de actie foto's zie ik het liefst losse manen, maar je gaf al aan dat het alleen om de rijfoto's ging, qua manen en outfit
En ik heb morgen nog een kleine verrassing voor jullie Hint: keuken was een grote zooooi, maar heb alles netjes opgeruimd haha
Ja ik leef en doe het nog. Heb tot nu toe godzijdank nergens last van op een mega blauwe plek op m'n been en een blauwe tiet na Heb juist behoefte om er lekker uit te gaan dus komt goed
Haha, ik heb echt super veel zin in morgen!!!! Ik heb Denzel vandaag even gereden en die had echt peper in z'n reet! En daar heeft ie normaal alvast van, maar nu dus nog heftiger, haha! Hij is ook weer onder de douche geweest, dus dus hij ziet er weer op z'n best uit!
Sorry mensen maar ik kan helaas niet mee, ik ben dan maar hulpje maar oké. Ik ben vroeg op bed gegaan gisteren in de hoop beter te zijn maar helaas ben ik zwaar beroerd.. En ik wou zo graag