Met wie kan ik mee rijden vanaf station Eindhoven? Het is voor mij al 2 uur reizen naar Eindhoven dus dat is de reden dat ik niet naar een ander station ga/kan komen
Wat is een Mio? Helaas Saskia, ik kan je ook niet halen.
Het viel volgens mij wel mee qua lopen, zal altijd toxh wel moeten. Obelix, klopt. Komt uit datzelfde jaar topic. Zou ik ook mee naartoe gaan. Ik kon helaas alleen niet
20 graden, en niet warmer. Stik nu al moord en brand
Nouja een moi, is dus een navigatie systeem maar ik heb nog ergens een tomtom liggen, maar die moi is verder up to date. daarom gebruik ik die, en anders bel ik wel
Ik wilde even laten weten dat ik zaterdag definitief inderdaad niet mee kan. Zit tot zaterdagmiddag in Zwolle en heb als het goed weer is 's avonds op het strand een fotomeeting als model met paard. Dus wordt een beetje lastig. Veel plezier!
Nee, er zijn verschillende navigatie-systemen, Tomtom is er 1 van, die heeft inderdaad meerdere merknamen, maar er kan een andere software op draaien, Moi is dus een navigatie-systeem met andere software dan tomtom, vandaar dat ik graag een straat wou ( maar gaat wel lukken, heb even getest )
Diepmeerven is een stuk lopen,minuut of 10 zo ongv. Spullen meenemen is dus het makkelijkste Anders blijf je heen en weer lopen en gaat er veel tijd verloren
Oh oh dat gaat leuk worden dan, waarom wil ik ook al weer western rijden
Haha hoeveel weegt je zadel? Mijn groom kan ook niet al te veel lopen.
Was het half 2 verzamelen?
Mondy
Geplaatst: 18-06-13 16:15
hahaha dat is miss een idee, hoe laat willen jullie naar de plek heen lopen (middag groep) ? Tenminste staat er dan al een fotograaf om ons op te vangen ?
Anoniem
Geplaatst: 18-06-13 16:15
_Mondy_ schreef:
hahaha dat is miss een idee, hoe laat willen jullie naar de plek heen lopen (middag groep) ? Tenminste staat er dan al een fotograaf om ons op te vangen ?
Ik ook niet,maar Marjolein wel (die komt met mij mee). Maar als er iemand staat is dat natuurlijk wel makkelijker. Ben benieuwd of het om half 2 aanlopen is of verzamelen ? Want als ik m eerst even opzadel dan zorg ik dat ik er iets eerder ben (Joker is vaak nogal ongeduldig)
obelix
Geplaatst: 18-06-13 16:20
De weg zelf is heel makkelijk hoor
Je loopt de parkeerplaats af,achter de slagboom af rechtdoor,dan bij de 1e kruising,het fietspad naar rechts volgen. Die volg je helemaal,totdat het fietspad naar rechts weer afslaat,en als je dan naar links gaat,kom je bij het diepmeerven. (onderweg kom je nog een klein meertje tegen met een bruggetje,dan moet je nog een klein stukje)