Paardenfotomeeting duin/strand katwijk aan zee

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ch_ntii123

Re: Paardenfotomeeting duin/strand katwijk aan zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:59

Dat wist ik natuurlijk wel :o

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:08

Killyenn schreef:
Jup, net diep genoeg dat men er niet achterlangs zal lopen (maar niet zo diep dat paardjes moeten zwemmen natuurlijk :=). Werkt alleen niet met paarden die bang zijn voor het water.

Met paarden aan de longe is het al wat makkelijker, daar blijven mensen vaak wat eerder bij uit de buurt :j

Nou mijn paard houdt zn voeten liever droog hoor.. Maar ik zal m wel even opvoeden a.s. zondag ~~}>

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 14:21

Ik ben echt zo benieuwd hoe alle paardjes zich gaan houden.

Willen jullie trouwens nog steeds een uur later beginnen, ondanks dat we gewoon weer 11 paardjes hebben?

Killyenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:37

Ik begin liever op de normale tijd zodat we niet zo laat klaar zijn :j

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:40

als sam relaxed is ga ik wel overwegen om hem los te laten, hij heeft superveel respect vior draad, maar als hij druk is krijg ik m wss niet meer te pakken, dus wacht t af tot de dag zelf :)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 14:48

Een uurtje later beginnen vind ik niet erg hoor. Tenzij we dan niet later klaar zijn ;)

Ik raad de fotografen wel aan zonnebrand op te doen want je verbrand levend zo in de zon aan het water zonder dat je het door hebt ;)
Korte broek zou ik zeker niet doen. Aan de kust en vooral zo vlak langs zee is het altijd frisser..

Ben heel benieuwd Sanne hoe Sam het gaat doen..

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 15:03

het maakt mij niet heel.veel uit hoe laat we beginnen

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 15:19

Als we met 11 paarden een uurtje later beginnen, zijn we natuurlijk ook een uur later klaar, dus dan is het van 11 tot 5 uur. Anders van 10 tot 4 uur. Kan eventueel ook een half uur later, maar goed jullie snappen het idee, dan is het ook een half uur later afgelopen.
Daarbij komt nog steeds dat Stal_fiore ook het liefst naar de middag gaat en ch_ntiiie123 komt vanuit hilversum. Dus die gaat heel vroeg denk ik ook niet redden.
7 a 8 paarden in de middag wordt ook gewoon teveel

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:54

Zal ik alvast een eigen forum aanmaken, waarop we onze foto's kunnen plaatsen? Daar kan ik dan per paard een apart mapje maken, en daarin weer aparte mapjes per fotograaf :) Zodat het één groot overzichtelijk geheel wordt zegmaar! Vinden jullie dat een goed idee? :D

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:11

marion82 schreef:
Als we met 11 paarden een uurtje later beginnen, zijn we natuurlijk ook een uur later klaar, dus dan is het van 11 tot 5 uur. Anders van 10 tot 4 uur. Kan eventueel ook een half uur later, maar goed jullie snappen het idee, dan is het ook een half uur later afgelopen.
Daarbij komt nog steeds dat Stal_fiore ook het liefst naar de middag gaat en ch_ntiiie123 komt vanuit hilversum. Dus die gaat heel vroeg denk ik ook niet redden.

Ik wil best vroeg komen hoor :) Ik ben namelijk altijd heul vroeg wakker bij at soort dingen, mn vriend heeft niet zo last van die spanning. Maar aangezien ik zelf rijd met de auto, kan hij mooi op de achterbank verder tukken :P
Ik moet het nog even bespreken met vriendlief, maar ik doe nog steeds mee (kan me niet voorstellen dat ie nee zegt :))

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 17:18

ch_ntii123 schreef:
marion82 schreef:

Ik wil best vroeg komen hoor :) Ik ben namelijk altijd heul vroeg wakker bij at soort dingen, mn vriend heeft niet zo last van die spanning. Maar aangezien ik zelf rijd met de auto, kan hij mooi op de achterbank verder tukken :P
Ik moet het nog even bespreken met vriendlief, maar ik doe nog steeds mee (kan me niet voorstellen dat ie nee zegt :))

Dan ga ik de tijd gewoon op 10 uur houden

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 17:18

Channiiiej schreef:
Zal ik alvast een eigen forum aanmaken, waarop we onze foto's kunnen plaatsen? Daar kan ik dan per paard een apart mapje maken, en daarin weer aparte mapjes per fotograaf :) Zodat het één groot overzichtelijk geheel wordt zegmaar! Vinden jullie dat een goed idee? :D

Ik maak het vanavond wel aan hoor, geen probleem

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:20

is goed hoor dat forum. ik heb volgende week donderdag en vrijdag toetsdagen en ga daarna een week op kamp dus ik hoop dat ik het meeste ma di en wo kan doen ik gok van wel want zoveel toetsen heb ik niet zijn vooral verslagen inleveren.

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 17:23

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:30

Wat later beginnen lijkt me alleen maar fijn! 11u wordt het dus? :) Ik heb er echt zo'n zin al in! Echt superleuke modellen allemaal!

Ik kom zelf vanaf Utrecht, kan iemand mij misschien vanaf een station op de route oppikken? Ik betaal uiteraard mee met de benzinekosten.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:39

Top, ik heb me al aangemeld op het forum :D

Volgens mij blijft de tijd nu juist op 10 uur :P Omdat we weer 11 modellen hebben en anders dus later klaar zijn :P

nobbie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 17:42

oooh, stom, laatste pagina over het hoofd gezien :P.. oke 10u kan ook gewoon! Maar nogsteeds de vraag of ik met iemand mee kan rijden. ch_ntii123 misschien? Hilversum is nog wel lekker dichtbij :P

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-13 18:21

We houden het idd gewoon op 10 uur. Anders lopen we enorm uit en er was ook een model dat moest werken na de meeting, dus dan maar gewoon ongewijzigd laten

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:54

Oeehhh zin in!! Vooruitzichten worden steeds positiever! whoopwhoop!

Painttobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:23

Bleghhh ik heb via mn telefoon te vaak de verkeerde code overgetypt :( Ik wacht al een uur, maar nog steeds kan ik me niet opnieuw registreren -O-

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:24

Is het misschien nog handig om een lijst met mobiele teleonnummers op te stellen? Zodat iedereen elkaars nummer heeft?
Dan kunnen we met elkaar bellen als er iemand oponthoud heeft/de weg kwijt is/de meeting niet doorgaat door slecht weer/enz...

Enomis88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 20:49

Cobie kan helaas niet.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:22

wow hij geeft echt goed weer op zondag hoorde ik net op het nieuws!!

ik heb vandaag m'n paard z'n benen geschoren (lijf had ik in de winter al gedaan) nou dat viel nog niet mee zeg, ze werkte niet echt mee := maar ze ziet er nu weer knap uit zonder die harige pootjes :D woensdag het hoofd nog en dan is ze er klaar voor :)

ik heb al aangemeld voor het forum. painttobe: morgen nog maar eens proberen? zal wel door de beveiliging komen.

Enomis88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:27

Ik had net even gekeken op de link, het paard van Ineke is trouwens een draver :D

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:44

nobbie91 schreef:
oooh, stom, laatste pagina over het hoofd gezien :P.. oke 10u kan ook gewoon! Maar nogsteeds de vraag of ik met iemand mee kan rijden. ch_ntii123 misschien? Hilversum is nog wel lekker dichtbij :P

Ik moest even terugzoeken met dat gekwebbel :P

Als ik ga dan mag en kan je zeker meerijden. Wel moet ik erbij vermelden dat ik, als ik klaar ben en het tijd is om te gaan. Ik ook wel ga :) ik ga niet speciaal wachten of dergelijk. :o