Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Jup, net diep genoeg dat men er niet achterlangs zal lopen (maar niet zo diep dat paardjes moeten zwemmen natuurlijk). Werkt alleen niet met paarden die bang zijn voor het water.
Met paarden aan de longe is het al wat makkelijker, daar blijven mensen vaak wat eerder bij uit de buurt
marion82 schreef:Als we met 11 paarden een uurtje later beginnen, zijn we natuurlijk ook een uur later klaar, dus dan is het van 11 tot 5 uur. Anders van 10 tot 4 uur. Kan eventueel ook een half uur later, maar goed jullie snappen het idee, dan is het ook een half uur later afgelopen.
Daarbij komt nog steeds dat Stal_fiore ook het liefst naar de middag gaat en ch_ntiiie123 komt vanuit hilversum. Dus die gaat heel vroeg denk ik ook niet redden.
7 a 8 paarden in de middag wordt ook gewoon teveel
ch_ntii123 schreef:marion82 schreef:Als we met 11 paarden een uurtje later beginnen, zijn we natuurlijk ook een uur later klaar, dus dan is het van 11 tot 5 uur. Anders van 10 tot 4 uur. Kan eventueel ook een half uur later, maar goed jullie snappen het idee, dan is het ook een half uur later afgelopen.
Daarbij komt nog steeds dat Stal_fiore ook het liefst naar de middag gaat en ch_ntiiie123 komt vanuit hilversum. Dus die gaat heel vroeg denk ik ook niet redden.
7 a 8 paarden in de middag wordt ook gewoon teveel
Ik wil best vroeg komen hoorIk ben namelijk altijd heul vroeg wakker bij at soort dingen, mn vriend heeft niet zo last van die spanning. Maar aangezien ik zelf rijd met de auto, kan hij mooi op de achterbank verder tukken
Ik moet het nog even bespreken met vriendlief, maar ik doe nog steeds mee (kan me niet voorstellen dat ie nee zegt
Channiiiej schreef:Zal ik alvast een eigen forum aanmaken, waarop we onze foto's kunnen plaatsen? Daar kan ik dan per paard een apart mapje maken, en daarin weer aparte mapjes per fotograafZodat het één groot overzichtelijk geheel wordt zegmaar! Vinden jullie dat een goed idee?
nobbie91 schreef:oooh, stom, laatste pagina over het hoofd gezien.. oke 10u kan ook gewoon! Maar nogsteeds de vraag of ik met iemand mee kan rijden. ch_ntii123 misschien? Hilversum is nog wel lekker dichtbij