Uiteraard. Lensje is nu ook gepoetst en er toch maar even een UV-filtertje op gelegd. Ik fotografeer altijd zonder UV-filter, maar met wind en zandjes is dat toch wel fijn.
Zal niet vergeten de kleine verrassinkjes mee te nemen.
Bagheera_206
Geplaatst: 08-06-13 13:53
@Wendy: Shanine en ik willen wss allebei even proberen en aanklooien met onze Speedlites. Misschien is het dan handiger om ons samen te zetten? En geloof dat Shequeeena nog een fotografe meeneemt. Deborah.
Ik heb heel even staan kijken bij de steigerende poownie (die niet wou steigeren ) heb daar ook een achter de schermen foto haha. Zal wel even plaatsen straks. Was goed koud dus daarna weer terug gegaan!
Bagheera_206
Geplaatst: 08-06-13 22:56
Damn ben ik vergeten dat dingetje aan jullie te geven. Jullie zeggen ook niets.
Ondanks de bewolking en de kou vond ik het een geslaagde meeting! Ik heb net de foto's geselecteerd en ben tot de conclusie gekomen dat er best nog wel wat van te maken is! Al waren ze natuurlijk veel mooier als het weer wat gunstiger was geweest...
daiswees
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-13 23:38
Lauura schreef:
Ik heb heel even staan kijken bij de steigerende poownie (die niet wou steigeren ) heb daar ook een achter de schermen foto haha. Zal wel even plaatsen straks. Was goed koud dus daarna weer terug gegaan!
Mijnes:p? Die witte?
wennie19
Geplaatst: 08-06-13 23:40
ik ben ook weer thuis. Het was erg jammer dat het zo bewolkt werd maar vond het wel erg gezellig
Lauura
Geplaatst: 08-06-13 23:40
daiswees schreef:
Lauura schreef: