Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Goede middag Wendy,
Wat zijn de tijden, (waarschijnlijk red ik t namelijk wel)
En stuur me even de voorbeelden die je voor ogen hebt, hoeveel modellen ik
Moet voorzien van make-up, en in welk tijdsbestek
Over de prijs komen we wel uit, ik vraag n bedrag voor de km, en n kleine vergoeding voor product verbruik, en graag ontvang ik van elke opgemaakte model een foto voor in mijn portfolio, dus de kosten kunnen laag blijven..
Groet,
Anne
Citaat:IDEËENPOT
Oke, het is weer lijstjestijd.
Misschien dat iedereen (fotografen en modellen) kiezen twee voorkeuren (om dubbele eruit te halen) uit zijn eigen moodboard of die van een ander wellicht haalt? En wellicht wat meer toelichten hoe je het voor je ziet wat betreft styling inclusief voorbeeldfoto('s) uit de moodboards. Wees zo duidelijk mogelijk, zie echt een beeld voor je. Dan moeten er 5 à 6 overblijven en dan misschien stemmen? En kijken welke modellen bij welke ideëen passen, daarom dat de modellen ook zelf hun inbreng hebben op de ideeën.
FOTOGRAFEN
GiantiBagheera_206
hazira
WildWings
borrie01
Lipydo
- Donkere omgeving, ruwe ondergrond met rook (meel of rookmachine) en tegenlicht plus een invullicht schuin van voren. - voorbeeld
- Witte achtergonddoek, 1 lamp van schuin/voren, windmachina en doeken om lichaam, wellicht twee modellen - voorbeeld
MODELLEN
JoolienMyrthee_
- Met slang, evt naakt met de slang voor mijn borst
- Heftige makeup, sterke poses/ blik - voorbeeld
Noasky
Solarpleure
- doeken en/of met slang
Doek doeken2- Dingen op, onder of om buik
Bellenblaas Lint Muisjes Slofjes-Knuffeltje *klik* Gaaf
- Spinnen/reptielen, in combinatie met veel makeup. Een mix tussen dit: voorbeeld en voorbeeld
- Het gedumpte poppetje. Waarbij de model zo veel mogelijk als pop gaat. Dus, jurkje, haartjes in een krul + strik, poppen make-up, touwtjes aan de handen en voeten. En dan een beetje verlaten/leeg ergens op/tegenaan zitten. - voorbeeld en voorbeeld
MIDDAG
FiffillsMieke
- natural poses en make up evt in combinatie met boudoir en burlesque
Voorbeeld: *klik* *klik* *klik* *klik* *klik*- Vliegende dingen. Dus dingen eromheen of een handkus met glitters, meel, rook, rozenblaadjes of veertjes of zo. hierin kan het elfenthema verwerkt worden en/of de light paint.
*klik* *klik* *klik*
PureSylk schreef:Zijn jullie serieus bang voor foto's zonder make-up?
Ik had juist expres al foto's zonder geplaatst hier in het topic. Geeft ook voor fotografen toch het beste idee van wie ze voor zich krijgen.
Citaat:IDEËENPOT
DEADLINE MAANDAG 12:00
Oke, het is weer lijstjestijd.
Misschien dat iedereen (fotografen en modellen) kiezen twee voorkeuren (om dubbele eruit te halen) uit zijn eigen moodboard of die van een ander wellicht haalt? En wellicht wat meer toelichten hoe je het voor je ziet wat betreft styling inclusief voorbeeldfoto('s) uit de moodboards. Wees zo duidelijk mogelijk, zie echt een beeld voor je. Dan moeten er 5 à 6 overblijven en dan misschien stemmen? En kijken welke modellen bij welke ideëen passen, daarom dat de modellen ook zelf hun inbreng hebben op de ideeën.
FOTOGRAFEN
GiantiBagheera_206
- Jaren 50 look? - voorbeeld
- Wil veel haha - wat zomer achtige en kan ook met blauw
hazira
- Lichtschilderen, een jurk of vleugels met lampjes creeëren - Light Painting Dress
- Fantasy/ Arwen/ Elf/ Black Swan - voorbeeld en voorbeeld
WildWings
borrie01
- (deels) naakt met slang - voorbeeld en voorbeeld
- Wat mij erg gaaf lijkt om te doen is het idee met de slang (die vast niet zo groot is als op de meeste foto's? of wel?), in combinatie met een felrode appel, en dan een beetje het Eva-idee (naar het verhaal van Adam en Eva) uit te beelden? Wellicht in een serie, dus bijv eerst de 'verleiding' uitbeelden, zoals ik hier bij foto 1 wel wat vind passen, maar dan met minder bloot en subtieler. Bijv. niet direct in de camera kijken, maar wegkijken, een soort combinatie van de verleiding en de bijhorende schaamte. Ik heb zelf een uitvouwbare lichtgroene achtergrond die ik kan meenemen en hier mooi bij zou passen. Daarnaast zou ik dan graag een meer 'duistere' foto maken, dus van het gevolg van de zonde, wat past bij foto 4. Donkerder qua licht en achtergrond, het model wat van de appel heeft gegeten en nu 'verstrikt' zit in/door de leugens van de slang, (zoals bij foto 4)... zoiets? of voorbeeld en voorbeeld
Lipydo
- Donkere omgeving, ruwe ondergrond met rook (meel of rookmachine) en tegenlicht plus een invullicht schuin van voren. - voorbeeld
- Witte achtergonddoek, 1 lamp van schuin/voren, windmachina en doeken om lichaam, wellicht twee modellen - voorbeeld
MODELLEN
JoolienMyrthee_
- Met slang, evt naakt met de slang voor mijn borst - voorbeeld en voorbeeld
- Heftige makeup, sterke poses/ blik (tattoo) - voorbeeld
NoaskySolarpleure
- doeken en/of met slang
Doek doeken2- Dingen op, onder of om buik
Bellenblaas Lint Muisjes Slofjes-Knuffeltje *klik* Gaaf
- Spinnen/reptielen, in combinatie met veel makeup. Een mix tussen dit: voorbeeld en voorbeeld
- Het gedumpte poppetje. Waarbij de model zo veel mogelijk als pop gaat. Dus, jurkje, haartjes in een krul + strik, poppen make-up, touwtjes aan de handen en voeten. En dan een beetje verlaten/leeg ergens op/tegenaan zitten. - voorbeeld en voorbeeld met tule
MIDDAG
FiffillsMieke