Nog veel gaver! De Dibbes nadat hij was wezen snorkelen! Karen dankjewel! Je bent zo oud als je je voelt.
Jessietje
Geplaatst: 19-05-13 21:07
Nog van de rest een voorproefje en de andere foto's zijn voor later! Ben alvast supercontent dat ik geweest ben, heb weer veel mooie foto's bij, ook al kan het nog altijd beter:D oefenen oefenen oefenen
Website is mss handig Karen, maar ik heb er geen tijd voor...
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 21:13
Sjolvir schreef:
Ohh, gaaf die pincher... MAAR!!!
Nog veel gaver! De Dibbes nadat hij was wezen snorkelen! Karen dankjewel! Je bent zo oud als je je voelt.
Oh, gaaf! Je ziet het licht van het reflectie scherm trouwens goed.
Overigens voor de fotografen, die bult is een artheroom (zeg maar met talg gevulde holte), zo is ze geboren, hoort dus echt bij Sjol. (komt regelmatig voor bij paarden, zit dan op de neustrompet, maar Sjol heeft wel hele grote) Ook de reden dat veel mensen haar altijd herkennen.
ha nu zie ik wel alle foto's:p Supermooie foto's Karen en je ziet idd het effect van het reflectiescherm, volgens mij moet ik mij dat ook eens aanschaffe:p
Anoniem
Geplaatst: 19-05-13 21:36
Jessietje schreef:
ik kan de eerste en laatste foto niet zien Karen...
Is de familie foto nog gelukt?? Ben ik benieuwd naar!
En de foto van het spetterteam haha
Die bult bij Sjol was me niet eens opgevallen!
Neej
Bij mij gaat het altijd fout met uitzoeken, niets is wat ik zocht en niets matcht met elkaar en toch... zijn ze fantastisch. (nou ja, vind ik en ze zijn van mij, dus ach)