Animo fotomeeting kop NH? Strand, bos, gras?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EquiPhoto

Re: Animo fotomeeting kop NH? Strand, bos, gras?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:17

Voor mij is dat geen probleem :) Komt helemaal goed!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:40

Slecht nieuws voor mezelf (de shoot die ik op de dag van de meeting had is verplaatst ) maar goed nieuws voor hier :D ik kan de hele dag meedoen met de meeting!! :D
Dus zet mij maar de hele dag op de lijst :) Wil wel met Equiphoto een duo vormen in de ochtendgroep :) die ken ik nog niet :)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:47

Ik weet ook nog niet of ik erop ga (durf), denk het wel :+

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 11:56

Ik heb met Tamara afgesproken dat ik de PA word van haar die dag. :-) Lijkt me erg gezellig in ieder geval!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:11

Overigens; hier (omgeving Anna Paulowna, Breezand en Den Helder) staan de narcissen in bloei, de hyacinten beginnen te komen. Er komt schot in dus. :j Aan het einde van de bloeiperiode narcissen en hyacinten komen als ik het goed heb de tulpen, mogelijk dat er volgende week dus al wat staat. De warmere temperatuur van de laatste dagen en de regen van zaterdag maakt dat de boel ineens hard gaat!

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 12:16

*\o/*

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:49

Gezellig Mara :D
Op mijn werk gaan ze nog even kijken wat er mogelijk is, ik hoor het nog of ik de hele dag kan blijven.

Heleen, ik denk dat je het paard mee moet nemen, waar jij het beste gevoel bij hebt. Jij kent ze en weet hoe ze er nu uitzien. Ik moet zeggen dat Uitblinker er ook wel heel gaaf uitziet.

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 15:59

Ach, anders ben je toch ziek Aniek :-)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 17:01

Ik ben voor Olivier :D Als je al zegt dat Uitje vaak wat nerveus is :P Met Daimler blijft het ook afwachten denk ik, wel weer een goede ervaring voor hem :)

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 21:52

Leuke fotoshoot! Ben nu al benieuwd wat voor kleurige foto's er uit zullen komen.

Ga dit onderdeel (Fotomeetings) echt veel beter in de gaten houden voor mijn witje ;)

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 21:59

Heleen neem gewoon het paard waar je het liefst foto´s van wil :D .
Ik reed vanmiddag over de doggersvaart en even opzij gekeken, zag vooral veel geel. Duimen op een warme week

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:03

Goed nieuws allemaal dames! Als het van Aniek duidelijk is ga ik het dagschema op het forum aanpassen.

Wat rijfoto's etc betreft is mijn mening dat je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Durf je het niet aan of wil je het niet, doe je het gewoon niet.
Wat betreft degene die geen rijfoto's willen, schrappen we die in dat deel van het schema of worden er in die tijd extra los/stand/portret/etc foto's gemaakt?
In de tijd die nu voor rijfoto's voor de Uvita/Rubina staat zou denk ik gebruikt kunnen worden om foto's te maken met je zusje

Verder heb ik via pb nog een aanmelding gehad, heb gezegd dat ze op de reservelijst kan. Het gaat om een Fries, heb nog even om een foto gevraagd.
BrankaZ, als je wilt kun jij ook nog op de reservelijst, bij afmeldingen zou je alsnog mee kunnen

De middagtemperaturen die het knmi voorspelt zien er goed uit, tussen 10 en 17 graden :)

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 22:44

Meestal loopt dat vanzelf wel lekker door hoor :) als er iemand niet gaat rijden dan heb je gewoon wat langer pauze, of als het in de middaggroep is wat eerder klaar :)

Tamara had je gelezen dat ik toch wel de hele dag kan komen :D ?

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:07

Ja had ik gelezen. Jammer voor jou, maar prettig voor ons! :o
Zal je in de morgen bij equi indelen

EquiPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:08

Tamara1991 schreef:
Ja had ik gelezen. Jammer voor jou, maar prettig voor ons! :o
Zal je in de morgen bij equi indelen

Hoezo bij mij? :P Of is dat toeval? Niet dat 't uitmaakt hoor :+

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:09

Olivier en ik hebben graag rijfoto's hoor! :D
Ik hoop alleen dat het zand waar we op rijden niet mul is, want mul zand vermijd ik liever nog met hem.

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:14

@ equi:
Fantabulouss schreef:
Wil wel met Equiphoto een duo vormen in de ochtendgroep :) die ken ik nog niet :)

@ Heleen: het is op gras. Dit is een deel van de locatie:
Afbeelding

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:33

Tamara1991 schreef:
BrankaZ, als je wilt kun jij ook nog op de reservelijst, bij afmeldingen zou je alsnog mee kunnen

De middagtemperaturen die het knmi voorspelt zien er goed uit, tussen 10 en 17 graden :)

Graag! Moet ik even kijken hoe ik in dat geval in Den Helder kom. Vrees 'toeristische route' langs de duinen. De N9 is dat weekend (en het weekend erna) afgesloten i.v.m. wegwerkzaamheden. Waarschijnlijk ook wel handig voor mensen die langs Alkmaar rijden.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 23:34

Oh top! Daar durf ik wel een uitgestrekte draf of een galoppirouette te maken :D

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 05:50

Iemand zin om na de rijfoto´s nog een rondje te rijden? De rij foto´s duren meestal heel kort en misschien leuk m dan nog ff een rondje te doen

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 06:37

Een rondje rijden lijkt me op zich wel leuk, maar ik zit in de ochtendploeg en jij in de middagploeg.
Ik moet ook even kijken of mijn groom dat wel zou willen, want die moet dan langer wachten.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 22:25

@heleenxx Gelukkig kan Olivier nog een tijdje mee, ik had wat berichtjes gezien waarvan ik begon te vermoeden dat dit misschien een pre-pensioen afscheids-shoot zou zijn. Maar gelukkig kan hij nog een tijdje mee en heb jij nog een paar andere knappe paardjes.

@fantabulouss, leuk dat je ook in de ochtend kan komen. Jammer van je ochtend-afspraak, maar hopelijk maken wij het weer goed voor je. We gaan in ieder geval ons best doen.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 22:31

Dank je :) . Eerder dus een come-back na bijna 2 jaar revalideren :)

Tamara1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 22:37

Ik wil denk ik nog wel een rondje rijden, maar niet te groot rondje hoor, ik denk dat zo'n dagje al heftig genoeg is voor Binkie. Hij is wat dat betreft niet zoveel gewend en kan nogal een zenuwepeesje zijn :P
Zou eigenlijk graag nog even met hem naar het strand gaan, hij is nog nooit op het strand geweest, maar weet niet of dat handig is vanaf waar wij parkeren.

Ik ben trouwens steeds vergeten om te vragen of ik paaltjes kan lenen, hopenlijk onthou ik het morgen te vragen. Als dat kan hoef jij ook geen paaltjes mee te nemen myca, dan kunnen we die gewoon de hele dag gebruiken.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 23:07

Knoop in je zakdoek Tamara, dan vergeet je het niet ;-)
Twister heeft ook nog nooit het strand gezien, maar ik weet nog niet of dit nu wel de ideale gelegenheid is.
Anders gaan we gewoon nog een keer.

Come-backs zijn fijn Heleen, gelukkig maar. Exits zijn minder.
Dan is het eigenlijk alleen het kapperswerk dat Olivier niet zo voor de hand ligt, maar dat groeit wel weer bij.