Als ik vroeg in de ochtend/nacht wakker ben ivm veulen op komst, zal ik het weer ff in de gaten houden.
MadelonSunny
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-13 18:50
Pfoeh, ik dacht dat ik vroeg was Naja, als het vanavond volgens buienradar droog weer wordt verwacht ik niet dat dat in een nacht tijd ineens kan veranderen. En anders sta ik wel wat eerder op.
Ja ik kan later weg hoor haha, maar mijn ouders rijden toevallig langs Melissa haar huis, dus zetten ze mij daar af. Maar dan hoeven we pas een uur later in de auto te stappen vanaf daar volgens mij!
Eerst hopen op droog weer, maar dat komt vast goed dan pas hopen op een zonnetje scheelt inderdaad een hoop vaak. Wij gaan rond 9uur weg
mucho
Geplaatst: 12-04-13 20:10
Ik heb zon besteld hoor!
Alles staat al klaar, trailer hangt achter de auto en ook het blok staat in de auto. Die is wel machtig zwaar, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen sjouwen.
Tim komt gewoon naturel . Ik hoop wel dat het vannacht een beetje droog blijft want hij heeft wel een schuilstal, maar die kan ik niet afsluiten. Kan hem gewoon vroeg in de trailer gooien, dan kan hij daar opdrogen...
Ik ga de schema's uitprinten en m'n bedje opzoeken. Buienradar geeft nog steeds droog weer op. Is nu wel weer veranderd naar wat meer bewolking maar iig droog. Er kan misschien een enkele bui vallen maar dan kunnen we even gaan schuilen Dus neem allemaal een paraplu mee voor de zekerheid! Maar laten we maar gaan duimen voor een zonnetje! Tot morgen allemaal!