xJikke schreef:Kan je niet iets voor ons regelen, haha! Scheelt toch zo'n 10 euro, haha!
Grapje, natuurlijk ben ik bereid om de 10 euro te betalen, maar als het niet hoeft is dat mooi meegenomen.
Ik zal morgen is even bellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cinn87 schreef:MichieldeM schreef:
Ja ik ookal twijfel ik eerlijk gezegd wel een btje of ik er überhaupt 1 nodig heb aangezien ik iedereen ( die het dus horen te controleren ) ken
maar ..... Ik doe wel gewoon met jullie mee, net zo eerlijk
Ik wist het! Allemaal corrupt!
Marjoow schreef:Knap dat je alle stemmen hebt, terwijl ik niets meer heb gestuurd![]()
Maargoed, maakte me al vrij weinig uit eigenlijk xD
liekec schreef:Liberty kan waarschijnlijk niet gereden worden, is dat een probleem? Ze is namelijk erg wild in het bos, en we willen geen ongelukken veroorzaken natuurlijk...
(ook via de eigenaresse van lib, die ook meekomt.)
Marjoow schreef:ZOals ik al zei, maakte het me niets uitMaar vond je zin raar xD Dat je alle stemmen binnen had xD
Marjoow schreef:Ik heb in het tpic gestemd.op 1 model. Verder maalt hrt.me vrij weinig uit...
Arianne1993 schreef:Marjoow schreef:ZOals ik al zei, maakte het me niets uitMaar vond je zin raar xD Dat je alle stemmen binnen had xD
Ondanks je typgedrag kunnen wij heeel goed lezenNiet serieus nemen, is grapje, want het waren natuurlijk niet echt alle stemmen
Marjoow schreef:Ik heb in het tpic gestemd.op 1 model. Verder maalt hrt.me vrij weinig uit...