Dat ga ik straks doen Pfff het waait wel heel erg hard.....
power1997
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-13 11:03
Hey mensen! Waait het bij jullie ook zo hard? Hier in Berlikum is het echt niet normaal zo hard als het waait. Lijkt mij met zulke harde wind ook niet echt verstandig en fijn om met te rijden!
Ik ga morgen niet mee, ondanks dat het zonnetje heerlijk schijnt waren die twee uurtjes buiten net echt koud. Om dan vrijwillig een hele middag buiten te staan terwijl ik drie van de vijf modellen op andere locaties ook ga fotograferen, nee dan haak ik voor morgen af. De andere twee modellen krijgen t.z.t. wel een bericht van mij voor een fotoshoot met beter weer.
even een vraagje, wanneer is de precieze tijd? ik ga zo rijden namelijk en rij dan langs het station dus kan ik kijken welke trein ik naar Leeuwarden kan pakken?
Jammer maar helaas dames, mijn vader durft te met de harde wind niet aan... Er is hier al van alles gebeurd en wil het risico niet lopen. Ik snap het wel.. Het is onze eerste keer. Hij moest vanochtend 10 km fietsen naar z'n werk en hij kon z'n stuur net recht houden... En het is zo koud.. Door de wind blaast het gewoon door je kleren heen...
Ik weet niet alles jullie wel gaan? Anders kunnen we een andere datum plannen. En anders veel plezier ! Vind het echt ontzettend jammer maar we willen echt geen risico's lopen met Lycke in de trailer..
Misschien is het beter van niet... Ik wil het heel graag enzo, maar het is toch het leukste als we met z'n allen kunnen toch? Plus dat de paarden toch vaak wel wat drukker zijn met deze harde wind en wat dachten jullie van bevroren grond? Dat zal er ook wel zijn en dat lijkt me voor de paardenhoefjes niet echt geschikt toch? En het is echt ontzettend koud!
Als iedereen wel wil enzo, dan vind ik het prima en ga ik ook wel mee, maar volgens mij kunnen we beter een nieuwe datum plannen...
haha als er een andere datum komt heb ik misschien ook wel belang om met mijn pony te komen
EmmyJoycee
Geplaatst: 23-03-13 16:50
Spetterrr schreef:
haha als er een andere datum komt heb ik misschien ook wel belang om met mijn pony te komen
Een Samantha jou ken ik
Ensueno
Geplaatst: 23-03-13 16:53
Spetter is ook een erg leuke pony om op de foto te zetten. Dat zullen de andere fotografen vast niet erg vinden Als we het op een mooie lentedag doen, wordt het vast nog een keer zo leuk dan als we het morgen zouden doen. Vorige week zaterdag voelde ik mijn handen en voeten al niet meer na een uur buiten te staan, laat staan morgen Maar als de rest wel allemaal wilt ga ik wel mee hoor