Ik denk dat het wel een mooie zonsondergang wordt Wordt nu ook pas wat 'actiever' lag ook op de bank Loop de hele tijd te niezen en hoesten. Bleh. Ga nu de foto's sorteren
hooikoorts? Daar is het nu nog niet echt tijd voor toch? Dat krijg je toch meestal pas als de grassen bloeien. Wel vervelend zeg. Maar de foto's zijn meer dan welkom hoor hahahaha
Van ieder 1tje? Ach hamsterfan stel ons niet teleur hahaha!
Okkieenjoy
Geplaatst: 07-04-13 23:20
Pfff mijn geheugenkaartje had er vanmiddag geen zin meer in...gelukkig met een recoveryprogramma de meeste foto's kunnen terug halen, was even bang dat ik alles kwijt was..
Your wish is my command..Nee hoor, hahaha ik was toevallig al even naar de rietfoto's aan het kijken. Ik heb er nog wel een paar bij het riet, maar ik stuur je wel een link als ik ze allemaal af heb:
O nu zie ik weer waarom ik verliefd op haar was geworden hahaha. Wat een prachtige foto Maud. Druk jij ze ook af?
Okkieenjoy
Geplaatst: 08-04-13 15:06
ponyparadijs schreef:
O nu zie ik weer waarom ik verliefd op haar was geworden hahaha. Wat een prachtige foto Maud. Druk jij ze ook af?
Een van de mooiste complimenten Ja, ik kan ze zelf ook laten afdrukken. Ik stuur je sowieso een link als ik alle foto's klaar heb, je kan ze dan eventueel ook zelf nabestellen. De foto's worden op goede kwaliteit gedrukt (fotopapier + kleur). Pebbles en de bal:
Okkieenjoy
Geplaatst: 08-04-13 16:27
Nog meer Jua:
Laatst bijgewerkt door Okkieenjoy op 08-04-13 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt