Mijn wekker gaat straks 1 uur vooruit en de rest gaat hoop ik vanzelf...
EquiPhoto
Geplaatst: 31-03-13 00:42
Hallo allemaal,
Linda had mij vanmiddag al afgemeld, toch wil ik nog even mijn excuses aanbieden dat ik niet meer kan komen. Ik zou gezellig bij Linda blijven slapen, maar het is heel begrijpelijk dat de geschoren paarden zich afmelden, er staat een guur windje! Richard bood nog last-minute aan om daar te slapen, super lief, maar toen had ik al toegezegd om te gaan werken Richard kan wel een hotel/taxibedrijf beginnen
"Vandaag en morgen: Koude paasdagen met af en toe zon, vandaag ook nog af en toe sneeuw In het westen en noorden van het land is het bewolkt en in het noorden valt er af en toe sneeuw, lokaal kan het hierdoor glad zijn. De sneeuw trekt de komende uren richting het westen van het land. Elders zijn er opklaringen en is het droog. De temperatuur loopt momenteel uiteen van rond het vriespunt onder de bewolking tot plaatselijk -6 graden in opklaringsgebieden. Vanmiddag zijn er naast opklaringen ook stapelwolken en lokaal kan nog een sneeuwbui tot ontwikkeling komen. De middagtemperatuur ligt rond 5 graden. De zwakke noordenwind draait in de loop van de dag naar noordoost en neemt boven land toe naar matig, aan de kust soms vrij krachtig. Komende nacht is het droog en zijn er brede opklaringen. Op de meeste plaatsen vriest het licht bij een zwakke tot matige noordoostelijke wind."
Goeiemorgen allemaal! Erg jammer Lois, maar het zij nou eenmaal zo Ik ga Marit nog even verplaatsen, dan zal ik voor iedereen even een schema uitprinten
Denk ik alles geregeld te hebben; mobiel vergeten op te laden.. Hij was 56% en nu aan t opladen dus dat komt wel goed, maar toch even een stressmomentje
Laatst bijgewerkt door Lara op 31-03-13 09:05, in het totaal 1 keer bewerkt
hamsterfan
Geplaatst: 31-03-13 09:04
Even broodje eten en dan gaan wij ook zo Zonnetje komt wel door hier