Haha ja wij hebben echt ontzettend mazzel gehad. Gisteren heb ik nog foto's gemaakt bij paar meiden op stal, lekker het zonnetje en alles geweldig. Nu regen en al het sneeuw is weg
Ik ben ook erg druk, werk bij de post Werk dus ook lekker 6dagen in de week nu, haha! Maar ik ben nog altijd erg druk bezig maar soms zie ik het even niet meer zitten. Op mijn facebook komen er soms nieuwe bij dus dan zien jullie iig al wat foto's van mijn kant
Die van Murphy heb ik helaas nog niet af, maar ik heb de foto's ook even hier in Link gezet voor het bestellen van afdrukken of vergrotingen. Voor een Orgineel bestand kun je het beste contact opnemen met het mail adres waarmee de foto's verstuurd zijn of info@linschotenfotografie.nl Bij een grote afname van foto's kun je het beste ook even contact opnemen voor een leuke korting. http://oypo.nl/2B2D95B263F99CFA
Ik heb de fotos sowieso voor hèt nieuwe jaar klaar met de fotos! Heb van 4 modellen al wat op fb staan, maar rond de 31 stuur ik iedereen nog een pb met de fotos in een link Na de rij en losgooi fotos moet ik even kijken of dat wat is maar jullie zien hèt vanzelf wel
Fellow
Geplaatst: 24-12-12 19:47
In het voorjaar wordt er weer een fotomeeting georganiseerd in Overijssel. We zoeken nog modellen! Voor degenen die geïnteresseerd zijn: [BM] Fotomeeting paarden/pony's overijssel!
Ik zorg dat de rest van de foto's deze week online komen te staan. Heb het helaas nog steeds super druk, word ook de hele tijd op het laatste moment gebeld of ik extra kan werken, vorige week en deze week meer dagen gewerkt dan gepland en die 2weken daarvoor moest ik 5/6 dagen werken dus schiet niet echt op Van sommige had ik al wel een voorproefje op mijn fb pagina gezet, lisa preuter fotografie.