Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hamsterfan schreef:Super gave foto's al zeg! En wat zijn jullie snel zeg
Ben bij een van de foto's aan het kijken naar wat mijn instellingen waren, staat er; Copyright: R.Schaaper Photography. Zeg Richard had je dat ooit eens ingesteld op je camera ofzo?(wist niet eens dat dat kon
)
hamsterfan schreef:Met andere woorden, hoe doe ik dat?
Bagheera_206 schreef:Marit schreef:Richard, ze zijn echt haar- en haarscherp gewoon.. Gave foto's! Ik heb zo ongeveer permanente ruis in mijn foto's
Mooie zwart-wit omzetting.
Ruis is idd erg vervelend. Die tweede foto van Aquileja is zelfs op ISO1000 genomen.Die andere twee op ISO400.
Yvttheid schreef:Pff zit me echt niet mee.
In Den bosch was er iemand niet goed geworden dus moesten we met zijn alle de trein uit (vraag me wel af wat er dan is gebeurt, want normaal komt dan gewoon de ambulance en wordt diegene eruit gehaald)
en daarna in weert veel te veel mensen en veel te weinig bussen. Ik ben nu rond half 10 in sittard als het goed is dus rond kwart voor 10/10uur thuis
In Den bosch was er iemand niet goed geworden dus moesten we met zijn alle de trein uit (vraag me wel af wat er dan is gebeurt, want normaal komt dan gewoon de ambulance en wordt diegene eruit gehaald)
en daarna in weert veel te veel mensen en veel te weinig bussen. Ik ben nu rond half 10 in sittard als het goed is dus rond kwart voor 10/10uur thuis