Fotografie meeting Brabant (omgv Eindhoven)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Re: Fotografie meeting Brabant (omgv Eindhoven)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-12 08:18

Ik zou het leuk vinden als iedereen voor het einde vd maand zn foto's erop zet,aangezien het nu toch wel erg lang duurt :)
Snap dat mensen het druk hebben,maar de modellen willen ook graag resultaten hebben :j Thanx !! :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 09:15

Ik wou ze eigenlijk in september allemaal online te hebben, helaas door de problemen die ik had met de computer is dit niet gelukt. Oktober zal ik wellicht ook niet halen aangezien wij zondag voor 3 weken op reis vertrekken... het zal dus nog even duren, het spijt me echt heel erg...ik zal zien wat ik nog gedaan kan krijgen voor we vertrekken, maar ik vrees niet veel :+

Ingeborg67

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 11:12

obelix schreef:
Ik zou het leuk vinden als iedereen voor het einde vd maand zn foto's erop zet,aangezien het nu toch wel erg lang duurt :)
Snap dat mensen het druk hebben,maar de modellen willen ook graag resultaten hebben :j Thanx !! :)

Ja....ik durfde het niet te vragen meer, maar ik kijk nog steeds regelmatig hoor!! :D
Ben al heel blij met de 3 fotografen die Puck er al op hebben gezet, maar ook echt heeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de rest eigenlijk.

Ik blijf het erg leuk vinden dat we zijn geweest en zeker omdat Puck nog maar pas hier is en weer een prachtige ervaring rijker is..

ps..Sanne, zie de foto nu pas op de vorige pagina *\%/*
Geweldig!!!! en heb niet voor niks zo'n sterke man toch? :j
Volgende keer moeten we Puck maar hebben geleerd om de kar te trekken :D

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-12 21:56

Ik laat hier ook even wat van me horen!
Ik ben heel inactief geweest de laatste tijd. Ik heb het onder andere heel druk met school, werk en betaalde foto opdrachten.
Ik baal er heel erg van dat ik de foto's nog niet online heb kunnen zetten want normaal doe ik dit altijd zo snel mogelijk.
Mijn tentamens zitten er echter weer aan te komen en ik wordt overladen met opdrachten die ik nog af moet maken.
Ik ga heel erg hopen binnenkort de foto's af te kunnen maken.
Ik ga alleen dus even geen teugels meer wegwerken, omdat dat heel veel tijd vraagt.
Natuurlijk zal ik ze wel gewoon nabewerken mocht iemand een foto willen bestellen.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 13:41

Nou, ook ik ben benieuwd naar de rest vd foto's :j
Vind het wel heel erg jammer dat we nu onbewerkte te zien krijgen :j Ik kan daar nl. moeilijk door heen kijken omdat ik dus echt geen idee heb wat er allemaal kan gezien bewerken (en dan heb ik het niet alleen over een teugeltje oid wegwerken maar ook kleurbewerking oid) :o? . Vind dat persoonlijk erg jammer :j

We hebben allemaal ons ingezet om alles netjes te maken, het was een gezellige dag en de afloop is dan (voor mij) minder :o . Door de drukte (sorry, in mijn ogen een kwestie van plannen :oo Doe dan niet aan zoiets mee als je weet dat je het druk met school / werk / betaalde shoots; kortom: je eigen leven := hebt) wordt het nu afgeraffeld in mijn ogen en dat was toch niet de "opzet" , conform visie TS?

Overal zie je hier op bokt prachtige (bewerkte) *-:)topics tegenkomen :j Ik ben als eigenaar (solly Y;( ) ook trots op onze horsies :o . Zou het in 1e instantie geweldig vinden om ook een tof topic aan te maken :j Zodat julie als fotograven ook weer extra beloond worden voor jullie inzet *\o/* Maar dat ga ik dus niet doen met teugels of weet ik wat; is mijns inziens niet echt reclame :n

Wij wilden ook nog het een en ander bij bestellen maar ja, zolang we niet alle foto's hebben :?En de onbewerkte *-:) gaan het zowieso niet worden :n . Wij hebben immers niet het talent / kunde om te weten wat er allemaal mee kan :n

Dus sorry maar ben wat dat betreft toch wat minder enthousiast :o
Maar dit geldt (snappen jullie dus wel :D ) niet voor alle fotograven :n Gelukkih geft het gros erg goed z'n best gedaan *\%/*

En dan nu de belangrijkste vraag aan de fotograven :j

Zat er voor jullie portfolio wel iets bij ???? want dat was natuurlijk (buiten het oefenen) ook de opzet :D

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 15:40

Ik heb vakantie volgende week, dus ik moet ze dan afhebben van mijzelf;)
Bij mij had het helaas niet met drukte te maken, maar met ziekte en overlijden van mijn opa.
Dus ik hoop ze zo snel mogelijk op de site te kunnen zetten.

Wel begrijp ik jullie gevoelens wat betreft het wachten.

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-12 20:43

Joan, ben het wel met je eens ja :j
En er zaten zeker portfolio materiaal tussen!! (check mijn website maar) :)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-12 06:34

Ik snap heel goed wat je bedoelt Evelienepien :) Ik heb het echt wel wat verkeerd ingeschat wat betreft de tijd die in de nabewerking zou kruipen, dit was voor mij dan ook wel de eerste keer dat ik dit gedaan heb :j weet ik dan ook voor de volgende keer! En ik wil idd geen onbewerkte foto's online zetten, dat afraffelen wil ik absoluut niet doen, dus ik hoop dat jullie het een beetje 'door de vingers' kunnen zien dat het langer duurt ivm met onze reis nu ook nog...een beetje ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar goed, het is nu zo...Wat betreft de foto's nabestellen, dat kan altijd nog toch? dan kan je nog gewoon even afwachten als je liever alles eerst gezien hebt :) of hetgene bestellen wat je zeker weten al wil hebben en eventueel later nog andere...ik zeg maar wat :) En er zit zeker weten portfolio materiaal bij, echt toppie!

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:37

De foto's van cai staan online.
Nu even mijn paardjes doen en dan hoop ik straks nog wat te kunnen doen;)

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:11

Blits is ook onderweg naar de site...
De rest komt in deze week. Moet nog aan schoolwerk en mijn paarden rijden.

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 18:39

ik ben zaterdag weer thuis, na 3 heerlijke weken! En dan heb ik nog een week vrij, dus dan krijg ik alles wel klaar :)

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 10:03

doubtless staat er ook op.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:22

Jaa nieuwe foto's van Blits! Denk dat ik nu van iedereen de foto's van Blits heb?

Ingeborg67

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 12:43

Ik heb nog steeds maar van 3 fotografen foto's......

Dus wacht nog maar even af...

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:32

Hallo allemaal!
Zit weer midden in mijn tentamenweek, dus drukdrukdruk!

Even een reactie op Evelienepien;
Ik zou nooit foto's afraffelen. Ik bewerk foto's altijd netjes na: Ik kijk naar het contrast, de compositie en de kleuren.
De keuze om een teugel wel of niet weg te werken is eigenlijk een extra optie. Lang niet alle fotografen doen dit omdat er veel extra (onbetaalde) tijd in gaat zitten.
Normaliteit vind ik dit geen probleem maar ik wil het liefst de foto's zo snel mogelijk online hebben staan. Als ik bij elke foto de teugels weg moet werken waarbij ik +/- 10 minuten per foto besteed aan het wegwerken van teugels dan ben ik nog: 10 (minuten) x 15 (foto's per paard) x 5 (aantal paarden) = 750 minuten = 12,5 uur mee bezig.
Nu is dit grof gezegd want niet op iedere foto zal het nodig zijn (foto's samen)
Dan krijg je een beetje een idee van de tijdsdruk die erop komt te liggen...
Het is niet dat ik het niet wil, het is meer dat er gewoon veel tijd in gaat zitten die ik momenteel niet heb.

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 19:52

Nou dames en heren mijn foto's staan NU allemaal op internet;)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben..

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 20:39

callychanel schreef:

En heb jij er ook wat aan? wat dat was toch ook de bedoeling :D ?

Zitten aantal mooie *-:) tussen enne ...die laatste foto van mij :oo !!!!!!!
Die slaat alles :roll: Vermoedelijk was dat dé sec. na waterplets :') := _O-
Gaat nergens over maar geweldig +:)+ _/-\o_

Had je pootje baden :brr: niets opgeleverd?

Sanne: heb je site bekeken en idd super dat je hem hebt kunnen aanvullen :j +:)+
(en als je tzt sneeuwfoto's wilt, kunnen we misschien wel iets voor mekaar betekenen ;)
= dichtbij + bosje op loop afstand :) )

Zinn: wel fijne vakantie gehad :D ?
enne ...snap dat je je aangesproken voelt maar jij had al aangegeven dat je het moeilijk vond en al snel je best gedaan om er een aantal op te zetten. Super toch :j ?

Lieke: ik snap je alleen blijft het een zaak van keuzes maken :j
Ik zie iig nog naar je fotot's uit :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 22:44

callychanel schreef:

Groepsfoto? :D

Ingeborg67

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:52

lieke123 schreef:
Hallo allemaal!
Zit weer midden in mijn tentamenweek, dus drukdrukdruk!

Even een reactie op Evelienepien;
Ik zou nooit foto's afraffelen. Ik bewerk foto's altijd netjes na: Ik kijk naar het contrast, de compositie en de kleuren.
De keuze om een teugel wel of niet weg te werken is eigenlijk een extra optie. Lang niet alle fotografen doen dit omdat er veel extra (onbetaalde) tijd in gaat zitten.
Normaliteit vind ik dit geen probleem maar ik wil het liefst de foto's zo snel mogelijk online hebben staan. Als ik bij elke foto de teugels weg moet werken waarbij ik +/- 10 minuten per foto besteed aan het wegwerken van teugels dan ben ik nog: 10 (minuten) x 15 (foto's per paard) x 5 (aantal paarden) = 750 minuten = 12,5 uur mee bezig.
Nu is dit grof gezegd want niet op iedere foto zal het nodig zijn (foto's samen)
Dan krijg je een beetje een idee van de tijdsdruk die erop komt te liggen...
Het is niet dat ik het niet wil, het is meer dat er gewoon veel tijd in gaat zitten die ik momenteel niet heb.

Nou Lieke, wachten is natuurlijk niet altijd makkelijk maar neem zeker je tijd en dan hoop ik mooie foto's van Puck te gaan zien van jou.

callychanel schreef:

Sorry Cally of Chanel.........
Maar kan de 6 foto's die je er van Puck op hebt gezet nou niet echt waanzinnig vinden.
Misschien dat het paard jou helemaal niet trekt en andere paarden dan weer wel.
Zal er misschien niet al teveel verstand van hebben, maar mij vallen ze echt wel wat tegen.............. :(

callychanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:21

@Ingeborg
Ik ben het helemaal met je eens wat betreft de foto's. Dit is ook zeker niet de kwaliteit die ik wil leveren.
Het heeft zeker niet met je paard te maken, want dat was een schatje.
Ik had ook rijfoto's gemaakt, maar deze zijn zoals nog een aantal niet scherp genoeg om af te leveren.
Dit is erg jammer, maar helaas kan ik daar nu geen verandering in brengen. Ik heb wel gezien dat he hele leuke foto's hebt ontvangen van een aantal andere fotografen. Gelukkig....
Oftewel de kwaliteit van de foto's van Puck vallen mij ook erg tegen. Helaas staan er zo nog een aantal waar ik dat van vind, maar die heb ik niet gebruikt.
Mocht ik je nog eens tegen komen, dan maak ik graag nieuwe voor je.

@Sanne: Ohja groepsfoto haha. Die staat in een ander mapje. Ik zal eens kijken van vriendje er van heeft weten te maken.

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 17:07

Een leuke mededeling voor de eigenaren hier :D ik ben eindelijk klaar met mijn tentamens dus de foto's zullen spoedig online komen ^^

Ingeborg67

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 20:05

lieke123 schreef:
Een leuke mededeling voor de eigenaren hier :D ik ben eindelijk klaar met mijn tentamens dus de foto's zullen spoedig online komen ^^

En....zijn je tentamens goed gegaan of blijft het een verassing?

Enneuhhh.....leuk!!
Ben erg benbieuwd *\o/*

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-12 22:49

lieke123 schreef:

*\o/* *\o/* *\o/* voor je *\o/*
ben ook erg nieuwsgierig :j

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 00:32

lieke123

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 01:51

Blits staat ook online :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding