Snap dat mensen het druk hebben,maar de modellen willen ook graag resultaten hebben

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
obelix schreef:Ik zou het leuk vinden als iedereen voor het einde vd maand zn foto's erop zet,aangezien het nu toch wel erg lang duurt![]()
Snap dat mensen het druk hebben,maar de modellen willen ook graag resultaten hebbenThanx !!
callychanel schreef:Nou dames en heren mijn foto's staan NU allemaal op internet;)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben..
lieke123 schreef:Hallo allemaal!
Zit weer midden in mijn tentamenweek, dus drukdrukdruk!
Even een reactie op Evelienepien;
Ik zou nooit foto's afraffelen. Ik bewerk foto's altijd netjes na: Ik kijk naar het contrast, de compositie en de kleuren.
De keuze om een teugel wel of niet weg te werken is eigenlijk een extra optie. Lang niet alle fotografen doen dit omdat er veel extra (onbetaalde) tijd in gaat zitten.
Normaliteit vind ik dit geen probleem maar ik wil het liefst de foto's zo snel mogelijk online hebben staan. Als ik bij elke foto de teugels weg moet werken waarbij ik +/- 10 minuten per foto besteed aan het wegwerken van teugels dan ben ik nog: 10 (minuten) x 15 (foto's per paard) x 5 (aantal paarden) = 750 minuten = 12,5 uur mee bezig.
Nu is dit grof gezegd want niet op iedere foto zal het nodig zijn (foto's samen)
Dan krijg je een beetje een idee van de tijdsdruk die erop komt te liggen...
Het is niet dat ik het niet wil, het is meer dat er gewoon veel tijd in gaat zitten die ik momenteel niet heb.
callychanel schreef:Nou dames en heren mijn foto's staan NU allemaal op internet;)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben..