Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mariett schreef:Marietje kan aan een fotohalster hoor! Ik had ja/nee weggehaald in het invullijstje omdat 'kan aan fotohalster' het antwoord was, haha.
Wanneer horen we eigenlijk wie er is uitgekozen?
Citaat:FOTOGRAFEN
1. Fellow - DKW Fotografie - Website Instagram
2. Claudia- De Vries Photography - Pixieset
3. Marjo - MBShots - Pixieset
4. Amber - amberzikkenphotography Instagram
5. Megane - Zoomies - Website Instagram
6. Isabel - Isabel Schenkels fotografie -Instagram
7. Arianne - arifo - Instagram
8. Marijn - Marijn van Dijk Fotografie Instagram
Reserve lijst:
9. Marije - MHU fotografie Instagram
10. Paardje02 - CCB creations Instagram
11. Passadena - IMO Photography - Instagram
12. XxChelsey1xX - CM Fotografie - Website
12. SergeantRoos - Winnie Bijkerk Fotografie - Instagram
MODELLEN
Boktnaam - Naam paard - Ras - Kan aan fotohalster ja/nee/onbekend - Voorbeeldfoto's
1. Kabayo - Zilver + bont veulen - Fries + Barock Pinto - Ja - klik klik
2. Toushie - Idian + splash white veulen - Paint horse - Waarschijnlijk wel - klik klik klik
3. Toushie - Murphy - Tinker - Onbekend - klik klik
4. Afkepieteke - Anastasia - New Forest - Ja - klik
5. Jolliej - minipony('s) - Ja - klik
6. AnnemiekN - Silke - Draver x Fries - Onbekend? - klik klik klik - Extra: Barok tuig en trouwjurk
7. Littleroosie - Big Hunk of Love - NRPS - Ja (als geen ander paard erbij) - klik klik klik - Extra: Dekhengst
8. Mariett - Marietje - Haflinger - Ja - klik klik klik - Extra: (laag) steigeren, knuffelen als braaf, bijzonder tuig en jurken
9. Sharani - Fire - Amerikaans minipaard hengst - Ja - klik klik klik
10. XxChelsey1xX - Boots - Quarter Horse - Ja - klik klik
11. XxChelsey1xX - Tommy - Haflinger - Ja - klik klik
- Voor de merries + veulen: er is kans dat de kerk dit gaat zien als 2 paarden. Dus dan blijft er nog maar één extra model over. Voor de zekerheid kan ik het navragen. Hetzelfde geldt voor de minipony's. Wie weet mogen er wel 2 paarden en 2 mini's. Maar ik weet niet hoe flexibel ze hierin zin.![]()
- Nogmaals (en nu ook duidelijk bevestigd door de locatie): modellen mogen geen ijzers dragen
Mariett schreef:Jaa ik ben ook wel benieuwd wanneer we weten wie mee mag! Ik weet dat de kans klein is dat wij mee mogen, maar vanwege trailer en vrij vragen voor m’n werk is het wel fijn om te weten.
Marjo schreef:Ik wacht nog even af wat er gaat gebeuren met de hoeveelheid modellen en een eventuele middaggroep. Ik had eerder al aangegeven dat ik het voor 3 modellen erg ver rijden vindt, maar met de huidige benzineprijzen wordt het helemaal lastig om zo ver te rijden en dan maar 3 modellen te fotograferen![]()
Was daar al een plan voor bedacht verder eigenlijk?
Fellow schreef:De uitgekozen modellen:
Nummer 7: Big Hunk of Love van Littleroosie
Nummer 8: Marietje van Mariett
Nummer 10: Boots van XxChelsey1xX
Hopelijk kunnen jullie allemaal, ik kijk er naar uit om jullie knapperds op de foto te zetten!
Sorry voor iedereen die niet gekozen is..
De datum nog voor alle duidelijkheid: 14 mei
Dit was al ergens gemeld maar is misschien een beetje ondergesneeuwd inmiddels.Marjo schreef:Ik wacht nog even af wat er gaat gebeuren met de hoeveelheid modellen en een eventuele middaggroep. Ik had eerder al aangegeven dat ik het voor 3 modellen erg ver rijden vindt, maar met de huidige benzineprijzen wordt het helemaal lastig om zo ver te rijden en dan maar 3 modellen te fotograferen![]()
Was daar al een plan voor bedacht verder eigenlijk?
Is dit voor de andere fotografen ook een probleem? Ik vind het wel leuk om nog brandingfoto's te maken na de 3 modellen.