Ik zal een kijken of ik nog fotografen weet!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MariaMaaike schreef:Ik heb net even het topic doorgelezen, maar klopt het dat ik nog geen datum is vastgelegd? Ik heb opzich wel interesse als fotograaf, maar het hangt voor mij heel erg af van de datum (volle agenda). Word het een dag in het weekend, of doordeweeks (bijv. in de herfstvakantie)?
Kabayo schreef:MariaMaaike schreef:Ik heb net even het topic doorgelezen, maar klopt het dat ik nog geen datum is vastgelegd? Ik heb opzich wel interesse als fotograaf, maar het hangt voor mij heel erg af van de datum (volle agenda). Word het een dag in het weekend, of doordeweeks (bijv. in de herfstvakantie)?
Wel in het weekend. Waarschijnlijk een zaterdag. Ik ga morgen even in het bos kijken hoe het er nu uit ziet!
Flux schreef:Pff Elina das niet niks zeg. Wat krijg je veel op je bordje de laatste tijd. Heel veel sterkte en kracht gewenst
Ik woon niet dicht genoeg bij het oranjewoud om de verkleuring in de gaten te houden, als iemand anders de meeting overneemt ben ik nog wel geïnteresseerd om te komen fotograferen
Kabayo schreef:Ik heb er even helemaal geen puf meer voor. Mijn relatie is na 4 jaar uitgegaan afgelopen zaterdag. We waren ook verloofd. Het is erg pittig nu allemaal en het lukt mij even niet om mijn zinnen op deze meeting te zetten.
Sorry....
Iedereen is vrij om de meeting over te nemen
Flux schreef:Kabayo schreef:Ik heb weer wat puf gevonden om wellicht deze meeting door te zetten. Maar niet om een locatie te vinden... misschien weet iemand iets?
Ik wou hier vragen of modellen/fotografen zouden willen uitwijken naar Bakkeveen. Is dat een optie?![]()
Top dat je weer wat energie weet te vinden Elina