Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
3 februari kan ik en ik kan ook naar Arnhem komen.
).
ik vind alleen dat, dat haalbaar moet kunnen zijn. Geen idee hoe andere er over denken.
).
Neonlight schreef:Bij 6 fotografen zou ik toch graag 4 a 5 foto's per fotograaf willen zien, bij 11 a 12 al wat minder, hoewel voorkeur altijd zoveel mogelijk foto's is want ik vind het gewoon leuk om de foto's te zien maar ook de verschillende stijlen van de fotografen.
Maar een 25 tot 30 foto's zou ik wel graag willen zien in totaal van 1 meeting (meer mag uiteraard altijd).
Misschien is mn mening niet handig en misschien voegtie wat toe. Je weet t maar nooit ^-^
Was van wat ik heb gelezen/gezien en gehoord voor alle fotografen en modellen fijn werken. Ik had het nog niet eerder meegemaakt maar vond het geweldig werken.

Vealosz schreef:Ik zeg het af. Ik heb geen behoefte aan eisen. Modellen steken er tijd in, maar fotografen steken er toch net iets meer tijd in. Gezien het een gratis iets is, heb ik geen zin om me aan eisen te houden.
Flowq is degene die de beslissing neemt niet ik of neonlight. We hebben alleen maar aangegeven wat onze gedachten hier bij is.
Ook de sfeer op de meeting doet een berg voor je gevoel bij de foto's