Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_a_a schreef:Dit is nu het concept .
Als er iets niet klopt oid hoor ik dit graag uiterlijk vrijdag. Zaterdag maak ik dan het definitieve schema. Ik wil hem ook wel voor iedereen uitprinten als dat handig is ? Maar kan ook op je telefoon ?
[ [url=m/Fjy3em.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vientje schreef:Wij hebben trouwens daarstraks nog ff goed naar het schema gekeken, en klopt het dat iedereen maar bij deel vd fotografen portret doet en bij ander deel actiefoto's? Miep staat bijv. maar bij 1 fotograaf voor actiefoto's en dat soort planning geldt zo te zien voor meerderen. Zo heb ik een half uur tussendoor dan niks gepland staan.
Klopt dat dan wel? Geen idee of dat gebruikelijk is hoor, de meetings die ik meegekregen heb was altijd alle fotografen voor alle modellen voor beide. Maar wie weet dit ivm de korte tijd?
Komt er nog een definitief schema morgen?
Beide monsters & tuig zijn iig door de wassstraat geweest vandaag![]()
marleen_a_a schreef:Gordy18 heeft overigens ook een mooi schema , ik weet niet hoe ik die moet delen hier dus misschien leest ze dit nog Haha
Is eventueel ook een optie voor mij , kunnen we voor 12 uur nog beslissen welke we doen (mits ze dit leest en hem even deelt Haha)
Vientje schreef:Goed bezig!![]()
Ik zie in Gordy's schema een puntje, Lisa en ik zijn ook een duo en dus graag bij elkaar ingeplandZijn nl van plan ook ff te ruilen bij portret zodat ik ook met Jipje kan
Verder maakt het mij niet zo veel uit hoe en wat!
Gordy18 schreef:Vientje schreef:Goed bezig!![]()
Ik zie in Gordy's schema een puntje, Lisa en ik zijn ook een duo en dus graag bij elkaar ingeplandZijn nl van plan ook ff te ruilen bij portret zodat ik ook met Jipje kan
Verder maakt het mij niet zo veel uit hoe en wat!
Pas ik dat even aan!dan zet ik hier ook de goede versie van mijn schema neer, maakt de keuze iets overzichtelijker.
Zo lijkt hij kloppender dan![]()
[ [url=m/4Fcrgk.jpg]Afbeelding[/url] ]