[P/M] fotoshoot thema Robin Hood Gilze/Chaam (mei/juni)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 12:41

leonie87 schreef:
Ik ben nog heel erg zoekende in de outfit. Mocht iemand ideeën/voorkeuren hebben! Word mijn eerste thema shoot.

Zoeken op Robin Hood of films kijken uit die tijd. Soms zie je ineens een outfit voorbij komen dat je denkt dat is hem! Ik heb ook iemand die meehelpt kleren ontwerpen en maken dus dat scheelt ;)

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-18 15:23

Het aftellen mag bijna beginnen. Nog even en dan nog maar een maandje. Ik ga beginnen met de planning. Zijn er mensen die nog een voorkeur voor de middag of avond hebben?

Inmiddels 3 visagisten geregeld, waarvan 1 ook haarstylist is. Die persoon komt al snel aan meer dan uur werk, wie willen zich hiervoor aanmelden? Zijn er meerdere dan ga ik lootjes trekken (plek voor 3 personen). De andere visagisten hebben ruim een halfuur nodig. Hou hier ook rekening mee met je paard en wachtentijden. Ik ga mijn uiterste best een zo goed mogelijk tijdsschema neer te zetten.

Voor de fotografen, ik heb vermeld dat de visagisten jullie foto's mogen gebruiken, mits logo wordt gebruikt. Indien je hier tegen bent geef even op tijd aan, dan kan hier rekening mee worden gehouden.

Ben ik verder nog iets vergeten?

leonie87

Re: [P/M] fotoshoot thema Robin Hood Gilze/Chaam (mei/juni)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 15:25

Ik zou heel graag met haarstyling doen aangezien ik zelf kansloos ben in het doen van mijn haar... weet niet wat de andere willen?

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:23

Wat regel je dat goed!
Ik heb lang krullend haar, dus ik weet niet of daar veel aan te stylen valt. Visagie is wel gaaf, gebruik eigenlijk nooit makeup, ben benieuwd!

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 18:37

Misschien doe ik een pruik op, visagie zou ik wel graag willen :j

Ik heb inmiddels ook een boog, alleen nog geen pijlen. Boog is wel echt megagroot

Ik heb bruine laarzen, zwarte rijbroek, witte blouse en dan korset. Bruine boog, met uitgesneden adelaarskop (althans het lijkt op een adelaar).

Ik wil nog een pijlenkoker knutselen en pijlen :))

Kun je Marit & mij bij elkaar zetten TS? En qua gebieden kunnen we niet te ver uit elkaar. De paarden worden anders erg onrustig :j

Heb er echt veel zin in!

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 21:59

Dayanaera schreef:
Misschien doe ik een pruik op, visagie zou ik wel graag willen :j

Ik heb inmiddels ook een boog, alleen nog geen pijlen. Boog is wel echt megagroot

Ik heb bruine laarzen, zwarte rijbroek, witte blouse en dan korset. Bruine boog, met uitgesneden adelaarskop (althans het lijkt op een adelaar).

Ik wil nog een pijlenkoker knutselen en pijlen :))

Kun je Marit & mij bij elkaar zetten TS? En qua gebieden kunnen we niet te ver uit elkaar. De paarden worden anders erg onrustig :j

Heb er echt veel zin in!

Mijn voorkeur is overdag. ik kan niet savonds

Visagie en haar, heeeeel graag

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:03

kingbilly schreef:
Het aftellen mag bijna beginnen. Nog even en dan nog maar een maandje. Ik ga beginnen met de planning. Zijn er mensen die nog een voorkeur voor de middag of avond hebben?

Inmiddels 3 visagisten geregeld, waarvan 1 ook haarstylist is. Die persoon komt al snel aan meer dan uur werk, wie willen zich hiervoor aanmelden? Zijn er meerdere dan ga ik lootjes trekken (plek voor 3 personen). De andere visagisten hebben ruim een halfuur nodig. Hou hier ook rekening mee met je paard en wachtentijden. Ik ga mijn uiterste best een zo goed mogelijk tijdsschema neer te zetten.

Voor de fotografen, ik heb vermeld dat de visagisten jullie foto's mogen gebruiken, mits logo wordt gebruikt. Indien je hier tegen bent geef even op tijd aan, dan kan hier rekening mee worden gehouden.

Ben ik verder nog iets vergeten?

Ik dacht trouwens in je eerste bericht dat je t over ochtend en middag had.
Ik kan alleen overdag ☺

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 22:57

Ik fotografeer ook liever overdag dan ‘s avonds :)

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 11:40

Zonsondergang foto’ s zijn wel heel mooi <3

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 13:22

Dayanaera schreef:
Zonsondergang foto’ s zijn wel heel mooi <3

Klopt maar de zon gaat pas na half tien onder.. ik kan alleen overdag dus voor mij word het hem dan niet. Ik kan tot eind middag.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 17:35

Sorry foutje, ochtend of middag _O-

miepmier26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 17:57

Ochtend graag.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 20:59

Ik ook graag ochtend... Hoewel als we zonsondergang gaan doen... Maar anders ochtend dus :)

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 09:26

Dan liever ochtend!

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:21

Hey,

ik ben druk doende met een costum maar ben er nog niet helemaal over uit.
Kunnen jullie helpen? Wat is jullie voorkeur:

1: Zwart lerenbroek, witte bloes met corset en dan wil ik een typisch robin hood mutsje erbij.

Iets in de trend van dit:
2: https://www.carnavalskleding.nl/robin-hood-pak-dames/

3: https://www.carnavalskleding.nl/middele ... w-kostuum/

4:https://www.carnavalskleding.nl/middeleeuwse-koninginnen-jurk/

Ook wel handig om te weten, willen jullie vooral bewegende/ rijdende foto's maken of juist veelal portret sfeer? Dat helpt ook in de keuze denk ik :o. Ik den kdat de eerste optie mijn voorkeur heeft overigens maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:51

Optie 1 klinkt heel mooi :D
Qua foto’s misschien een beetje van alles?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 19:47

leonie87 schreef:
Ik ook graag ochtend... Hoewel als we zonsondergang gaan doen... Maar anders ochtend dus :)
Mijn middag afspraak gaat niet door dus als ik nog mag wisselen, liever de middag.

Dan word het nr 1.
Ik denk dat ik mijn bareback pad met hackamore doe ipv normaal tuig. Is net wat stoerder. Evt zonder zadel en tuig kan ook maar dan moet ik prikpaaltjes meenemen want dat stuurt lastig.

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 00:26

Ja hooooor eindelijk.... de planning!!
Was even een gepuzzel, maar volgens mij nu wel echt compleet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vragen/opmerkingen/geef vooral aan!

@leonie87 1 goeie keuus O:)

Prikpaaltjes en lint neem ik mee!
Foto's inderdaad wat van alles en niemand hoeft zich verplicht te voelen ergens aan mee te doen

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:33

Dus het is elke keer een kwartier per model om te fotograferen? Ik dacht eigenlijk dat je met alle fotograferen tegelijk 1 of meerdere modellen zou fotograferen. En dat het alleen een ochtend of middag zou zijn :)

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 22:11

Lekker vroeg! Goed geregeld.
Hoop dat t goed gaat, zag dat daya en ik op verschillende plekken moeten zijn. Onze paarden worden hier vaak onrustig van

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:27

Oei, wordt net op dit topic gewezen door een andere fotograaf :=

Had aangegeven dat ik enkel eind juni kon en dat 16 juni niet zou lukken ivm examens, dus ging er vanuit dat ik was afgemeld en had het topic ontstipt :+ Ik kan dus helaas niet mee zaterdag!

kingbilly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 22:59

@Joeluna uhm dan kunnen we slechts een locatie pakken
Ging de rest hier ook van uit?

Dan krijgen we deze planning zoals hieronder en wordt het voor de modellen en visagisten gas geven. Hou rekening met 10-15 min looptijd vanaf de weg naar locatie. Visagisten doen make-up op parkeerplaats.

Afbeelding

Er zijn dan 5 fotografen die naast elkaar foto's maken. Dit past dus niet op het pad en wordt het de open vlakte op een vast punt. Modellen hebben dan 15 min. volgend model moet dan klaar staan om daarna direct te kunnen!!

@Marit2403 Dat wist ik en ik had dat bewust gedaan zodat jullie paarden elkaar konden blijven zien. Maar als dat niet genoeg is en er praktisch naast moet staan dan zet ik er modellen tussen bij de eerste planning. Bij de planning die Joeluna had gaan jullie na elkaar.

Ik heb het echt zo goed mogelijk proberen te doen... ik weet dat ik niet iedereen kan tegemoet komen qua tijd en wensen, maar wat willen jullie nog meer?

Laatste ding, een visagist komt vanuit Sprang Capelle, kan ze met iemand meerijden richting de Chaamse Bossen?

marit2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 23:03

kingbilly schreef:

Dan krijgen we deze planning zoals hieronder en wordt het voor de modellen en visagisten gas geven. Hou rekening met 10-15 min looptijd vanaf de weg naar locatie. Visagisten doen make-up op parkeerplaats.

[ [url=m/V9FQap.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zijn dan 5 fotografen die naast elkaar foto's maken. Dit past dus niet op het pad en wordt het de open vlakte op een vast punt. Modellen hebben dan 15 min. volgend model moet dan klaar staan om daarna direct te kunnen!!

@Marit2403 Dat wist ik en ik had dat bewust gedaan zodat jullie paarden elkaar konden blijven zien. Maar als dat niet genoeg is en er praktisch naast moet staan dan zet ik er modellen tussen bij de eerste planning. Bij de planning die Joeluna had gaan jullie na elkaar.

Ik heb het echt zo goed mogelijk proberen te doen... ik weet dat ik niet iedereen kan tegemoet komen qua tijd en wensen, maar wat willen jullie nog meer?

Laatste ding, een visagist komt vanuit Sprang Capelle, kan ze met iemand meerijden richting de Chaamse Bossen?

Het is voor ons fijner om bij elkaar te blijven om onrust en rennende paarden te voorkomen :+
Het is vooral de noriker die zich anders gerust los trekt en naar de tinker rent..
We zouden ook heel graag samen wat foto's willen schieten als t kan <3

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 23:24

Voor mij was de planning prima zoals die was hoor! Zo heb je maar 1 plek en maar 15 min. Denk dat je dan erg weinig verschillen kan zien.
Ochtend en middag groep is denk ik ook gewoon wel fijn voor iedereen.

Misschien even een app groep opstarten voor de dag zelf? Wellicht nog een reserve fotograaf die mee wil?

Waar moeten we precies zijn? Om te parkeren met paard en trailer?

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 09:20

kingbilly schreef:

[ [url=m/V9FQap.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ze naar Tilburg noord kan komen