[P/M/H/O] Mini-fotomeetings Limburg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Froemel

Re: [P/M/H/O] Mini-fotomeetings Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 14:06

Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn pony op de foto wilt zetten. Ik woon in Roermond en mijn pony staat in Swalmen. Het is een mangalarga marchador merrie van 8 jaar. Eventueel is er ook een rocky mountain silver grullo van een vriendin die mee kan.

Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:32

Ik moet me helaas afmelden, ik lig met koorts op bed.

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 10:51

Oeei beterschap! Het heerst ook moet ik zeggen.

Lonneke zullen we het dan verplaatsen? Kunnen we misschien ook een datum prikken dat meerdere mee kunnen ?

Misschien dat dan mijn vriend ook mee kan en kan ik gewoon met de auto komen. Hij maakt dan een behind the scenes video :D

_Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:49

Sorry voor de late reactie. Beterschap miranda!

Doen we ander keertje, weer zat ook niet mee!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 20:58

Froemel schreef:
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn pony op de foto wilt zetten. Ik woon in Roermond en mijn pony staat in Swalmen. Het is een mangalarga marchador merrie van 8 jaar. Eventueel is er ook een rocky mountain silver grullo van een vriendin die mee kan.

[ [url=m/ZdB0G8.jpg]Afbeelding[/url] ]

hey , sta jij bij Ruud?

Froemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-18 21:03

Lynn_Nikita schreef:
Froemel schreef:
Hallo allemaal,

[ [url=m/ZdB0G8.jpg]Afbeelding[/url] ]

hey , sta jij bij Ruud?

Ja klopt :)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 08:53

Mijn paarden staan in Someren, rand van Limburg ;) mag ik me dan ook melden hier als model O:) heb een Fries en een valk Andalusiër die veel vrijheidsdressuur kunnen, heb ook mooie jurken en mooi Portugees tuig. Tevens nog een schimmel lusitano, die is voor de verkoop, maar ook erg leuk op de foto voor zolang hij er nog is :)

Nuggetbaze

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:06

Aah ik ben fan van Friese en Andalusiërs ! Zou ik ook super vinden om foto's van te maken is zeer goede aanvulling voor mijn portfolio :D

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 15:14

Wat leuk, Amable!
Misschien een idee om met een paar fotografen richting Someren te gaan zodra de eerste bomen in bloei staan? Zijn er toevallig wat bloesem-bomen in de buurt, Amable?

Rachral

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:31

Lijkt me leuk Amable..!
Ik woon in Susteren en kan wel mensen meenemen indien wenselijk. ;)

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:56

Haha, leuk! Al jullie enthousiaste reacties! Bloesembomen weet ik in Maarheeze wel te staan, alleen sta je dan wel midden in een woonwijk dus daar kan je qua vrijheidsdressuur niet zo veel. Paaltjes in de grond om een paddock te bouwen is zo lastig op de stoep :+

Ik ben nu net terug van show, moe dus loop niet over van de ideeën. Maar ga even nadenken over een mooie locatie. Bij ons op stal staan wel nog meer leuke paarden zoals nog een bruine pre, een knappe haflinger en een Rocky mountain. Dus ik kan altijd kijken als jullie het leuk vinden om er nog wat knappe paarden bij te zoeken. Ook een paar quads bedenk ik me, ook leuk :)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 09:56

Ik woon vlakbij Susteren

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 14:55

Het bos van Tegelen is inderdaad prachtig!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 15:02

Ik hoop dat het binnenkort nog een dagje gaat sneeuwen of vriezen, dan kan de paarden-sneeuw-meeting hier in het zuiden hopelijk nog door gaan dit jaar. We hebben alleen nog een of meerdere fotografen nodig die in Midden- of Zuid Limburg kunnen fotograferen.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 17:17

Ik heb Dexter opgegeven als model maar wil ook wel eens proberen als fotograaf :o
Nog wel geen fotomeeting ervaring :) Maar misschien als er anders te weinig zijn

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 18:26

Ik zou ook wel een keer willen oefenen met fotograferen :)

Rachral

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:19

8nnemiek schreef:
Ik hoop dat het binnenkort nog een dagje gaat sneeuwen of vriezen, dan kan de paarden-sneeuw-meeting hier in het zuiden hopelijk nog door gaan dit jaar. We hebben alleen nog een of meerdere fotografen nodig die in Midden- of Zuid Limburg kunnen fotograferen.

Anke schreef:
Ik woon vlakbij Susteren

Meestal ben ik beschikbaar en Anke je kunt altijd met me meerijden, geen probleem..!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:07

8nnemiek schreef:

Nadeel van sneeuw is wel dat het moeilijk wordt om met de trailer op pad te gaan :(

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 21:14

Klopt, dat heb ik inderdaad ook in het voorstel voor de sneeuwmeeting (op pagina 1) vermeld :j Het gaat een meeting worden op de locatie van het gekozen model/modellen. Zodra we genoeg fotografen hebben kunnen de fotografen stemmen op de modellen, en dan zullen we op de dag dat er sneeuw is gevallen of het wit is door de vorst naar het gekozen model toe gaan voor foto’s. Dat is het plan in ieder geval, maar verder is het lastig plannen als je zo van het weer afhankelijk bent natuurlijk!

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:29

8nnemiek schreef:
Klopt, dat heb ik inderdaad ook in het voorstel voor de sneeuwmeeting (op pagina 1) vermeld :j Het gaat een meeting worden op de locatie van het gekozen model/modellen. Zodra we genoeg fotografen hebben kunnen de fotografen stemmen op de modellen, en dan zullen we op de dag dat er sneeuw is gevallen of het wit is door de vorst naar het gekozen model toe gaan voor foto’s. Dat is het plan in ieder geval, maar verder is het lastig plannen als je zo van het weer afhankelijk bent natuurlijk!

Aaahja zie het, overheen gelezen :D

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:44

Wat een tof idee! Ik heb eigenlijk nog 3 dingen die ik heel graag wil fotograferen. Ik woon tussen weert en venlo in en best bereid een stukje te rijden als ik de foto’s mag gebruiken op mijn facebook en site.

- honden en paarden met bloesem foto’s.
- honden rassen die je niet vaak ziet ( die podenco’s (of wat ze ook zij :P) en een afghaanse windhond.
- paarden rassen die je niet vaak ziet.

Ik fotografeer met een canon 70D en ik heb sinds kort een 5D mark 4.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:46

Ik heb een paardenras dat je niet vaak ziet := 20min van weert

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 21:50

Xoranlover ik heb een IJslander, weet niet of dat zeldzaam genoeg is. Heb zo nu en dan les in de buurt van Roggel dus zou eventueel het een en ander kunnen combineren.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 22:03

Xoranlover, ik heb toevallig een afghaanse windhond :j
Afbeelding
Ik ga regelmatig bij de Meinweg in Herkenbosch wandelen, wat ook een prachtige plek is voor foto’s, dus als je dat niet te ver vindt en je hebt eens tijd vrij dan hoor ik het wel :D
Ze is helaas niet met alle vreemde honden even gemakkelijk, mevrouw is nogal bang voor herders en husky’s en bordercollies :roll: dus meetings met een groep honden doe ik niet meer met haar. Maar verder is ze hartstikke braaf en makkelijk, ze kan alleen niet los.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 22:07

Hele gave hond heb je Annemiek!

Hier alleen maar een blue brindle akita, een shiba en een Griekse straathond... Alleen de eerste komt niet vaak voor.