Ik ben op zoek naar iemand die mij en mijn pony op de foto wilt zetten. Ik woon in Roermond en mijn pony staat in Swalmen. Het is een mangalarga marchador merrie van 8 jaar. Eventueel is er ook een rocky mountain silver grullo van een vriendin die mee kan.
mag ik me dan ook melden hier als model
heb een Fries en een valk Andalusiër die veel vrijheidsdressuur kunnen, heb ook mooie jurken en mooi Portugees tuig. Tevens nog een schimmel lusitano, die is voor de verkoop, maar ook erg leuk op de foto voor zolang hij er nog is

Het gaat een meeting worden op de locatie van het gekozen model/modellen. Zodra we genoeg fotografen hebben kunnen de fotografen stemmen op de modellen, en dan zullen we op de dag dat er sneeuw is gevallen of het wit is door de vorst naar het gekozen model toe gaan voor foto’s. Dat is het plan in ieder geval, maar verder is het lastig plannen als je zo van het weer afhankelijk bent natuurlijk!
) en een afghaanse windhond.
20min van weert 
dus meetings met een groep honden doe ik niet meer met haar. Maar verder is ze hartstikke braaf en makkelijk, ze kan alleen niet los.