Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Colien schreef:Klopt, maar dat neemt niet weg dat ik het niet netjes vind. Als ik zie dat iemand die zich als 5e heeft aangemeld als één na laatste op de reservelijst eindigt dan vind ik dat alles behalve netjes. Dan vraag ik me ook oprecht af waar de fotografenkeuze op gebaseerd is (bedoel ik niet als sneer, maar oprechte interesse). Dus hopelijk wil TS daarover mij pben, mogelijk dat ik dan de volgende keer iets in mijn aanmelding kan veranderen.
_Sanne schreef:Misschjen was het handiger om eerst datumprikker te doen voor iedereen. Dan vallen er waarschijnlijk wat fotografen af en dan aan de hand van wat er nog over is een definitieve lijst maken.
Zelfde geldt voor de modellen. Nu maken we een top10 maar misschien kan de helft maar een bepaalde datum.
Neonlight schreef:Leende moet je niet kiezen. Vorigr week is er met een doggydate een hond aangevallen door een wild zwijn. Zwijnen schuwen de mensen niet meer. En er zijn er veel daar.
xclaireschr schreef:Ik kan zondag 4 februari ook niet ...
Staat de datum al vast?
Bij Heeze heb je ook nog mooie bossen , of in Aalst / Waalre.
el1986 schreef:Leuk deze datum kan Ik!
Miss is een groepsapp wel een idee om de laatste dingen te bespreken. En miss sowieso wel handig mocht er iemand verhinderd/later zijn de 4e?