[M]Fotomeeting Modellen & Smoke Bombs

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 09:46

Jets schreef:
Marjoow schreef:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee

Oude meer (Son) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee

Kootwijkerzand (Kootwijk) - Lau, marjoow, Jets

De Sahara (Ommen) - Lau, Jets

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Jikkeee

Oirschotse Heide (Oirschot) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee

Zanverstuiving Doornspijk - Twilight, Jets
Laatst bijgewerkt door Loeky01 op 16-05-17 10:02, in het totaal 1 keer bewerkt

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:00

Even ter aanvulling op mijn berichtje van gisteren:

Boktnaam: Karlli
Eigen naam: Karlijn
Fotografienaam + website: SOL Fotografie - http://fotografie-sol.nl
Apparatuur: Canon 7DMII + 70-200mm + 24-70mm en nog wel wat andere leuke lensje als groothoek, 50 mm enz ;)

Ik heb verder nog niet zo heel vaak mensen gefotografeerd, maar sta er natuurlijk wel voor open, en het is een heel gaaf conpect verder :)
Even een random foto gepakt: http://fotografie-sol.nl/sites/karlijn. ... P-0501.jpg

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:02

Jikkeee schreef:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen

Oude meer (Son) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Karen

Kootwijkerzand (Kootwijk) - Lau, marjoow, Jets, Karen

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen

Oirschotse Heide (Oirschot) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:07

Citaat:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen

Oude meer (Son) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Karen, Karlli

Kootwijkerzand (Kootwijk) - Lau, marjoow, Jets, Karen

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen

Oirschotse Heide (Oirschot) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen, Karlli

Helaas de rest is meer dan 100 km enkele reis, mits er te carpoolen is is Loon op Zand misschien ook nog wel te doen (net iets meer dan 100km, rest zit natuurlijk op plek onberijkbaar vanuit Limburg, helaas)

Ymediem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:08

Kkkaren schreef:
Jikkeee schreef:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen, Ymediem

Kootwijkerzand (Kootwijk) - Lau, marjoow, Jets, Karen, Ymediem

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen, Ymediem

Oirschotse Heide (Oirschot) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:17

Jikkeee schreef:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen, Ymediem, _Dreamer

Kootwijkerzand (Kootwijk) - Lau, marjoow, Jets, Karen, Ymediem, _Dreamer

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen, Ymediem, _Dreamer

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:18

mingming schreef:
Ik had gisteren al een berichtje gestuurd dat ik me graag wilde opgeven als model, maar dat ik toen geen foto's bij de hand had. Mag ik er dan toch nog bij? O:) Ik heb 2x eerder met rooktabletten gewerkt.

Voor het geval het mag, haha:

Boktnaam: mingming
Eigen naam: Helene
3 foto's van jezelf
[ [url=m/6nptwj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2vQDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJ46Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa! *\o/* *\o/* :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:22

Anoniem schreef:
Loonse en drunense duinen (Loon op zand) - Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen, Ymediem, _Dreamer

Oude meer (Son) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Karen, Jikkeee

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen, Ymediem, _Dreamer, Jikkeee

Locatie toegevoegd waar ik ook kan.
Karlijn, Loonse en Drunense duinen kan ook dichte rbij jou verzamelen.

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:29

Oh ik ben er weer vanaf zie ik, ik heb mijzelf er weer even opgezet.
Jikke, de onderkant is voor mij zo tegen 96/98 km enkel dus als ik niet kan carpoolen vind ik dat toch wel n flink eind :o

Citaat:

Oude meer (Son) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Karen, Jikkeee, Karlli

Soesterduinen (Soest) - Lau,Stephanie, marjoow, Jets, Karen, Ymediem, _Dreamer, Jikkeee

Oirschotse Heide (Oirschot) - Mirthe, Quinten, Lau, Chasingmood, aMomentLT, Jikkeee, Karen, Karlli

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:30

Kkkaren schreef:
mingming schreef:
Ik had gisteren al een berichtje gestuurd dat ik me graag wilde opgeven als model, maar dat ik toen geen foto's bij de hand had. Mag ik er dan toch nog bij? O:) Ik heb 2x eerder met rooktabletten gewerkt.

Voor het geval het mag, haha:

Boktnaam: mingming
Eigen naam: Helene
3 foto's van jezelf
[ [url=m/6nptwj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n2vQDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nJ46Jx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jaaa! *\o/* *\o/* :D

Haha, hopelijk mag het van TS!!!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:32

karlli schreef:
Oh ik ben er weer vanaf zie ik, ik heb mijzelf er weer even opgezet.
Jikke, de onderkant is voor mij zo tegen 96/98 km enkel dus als ik niet kan carpoolen vind ik dat toch wel n flink eind :o

Ja snap ik! Ook als je zeg maar bij Bosch en Duin afspreekt? Is ook wel echt ver dan, waarom moet je ook helemaal daar gaan wonen dan, hihi :=

karlli

Re: [M]Fotomeeting Modellen & Smoke Bombs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:36

Ja sorry Jikke, dat weet ik ook niet haha :P

Bosch en Duin is inderdaad ook nog 98 km. Nou rijd de auto gelukkig zuinig (dat scheelt veel, blij met de hybride) maar als bv zeg dat ik in Eindhoven/Best nog iemand kan oppikken bv zou ook al schelen haha

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:37

Gezien de hoeveelheid mensen vanuit het zuiden zou carpoolen voor jullie geen probleem moeten zijn :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:45

Klopt Marjo! Ik woon inmiddels net wat boven Eindhoven dus we zouden eventueel samen kunnen rijden Karlijn :)

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:48

Jikkeee schreef:
Klopt Marjo! Ik woon inmiddels net wat boven Eindhoven dus we zouden eventueel samen kunnen rijden Karlijn :)

Ohh ben je verhuist dan? Helemaal top, dan is Loon op Zand ook wat haalbaarder haha :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 10:54

karlli schreef:
Jikkeee schreef:

Ohh ben je verhuist dan? Helemaal top, dan is Loon op Zand ook wat haalbaarder haha :j

Jaa ik ben naar het platte land verhuisd hahaha. Den Bosch achter gelaten voor Heeswijk Dinther

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 11:03

Ik heb besloten om de modellen die zich tot nu toe in het topic hebben aangemeld erbij te zetten. Er valt dan wat meer te kiezen voor de fotografen.
Aanmelding van de modellen zijn dus vanaf nu echt gesloten.

Fotografen kunnen zich aanmelden tot vrijdag 19 mei 19:00 !

Ik ga een datumprikker maken met alle data die ik handig ga vinden, voor mij is doordeweeks het best te doen, maar ik zal kijken welke weekenden ik er ook bij kan zetten.

Wat betreft de locatie:
Tot en met 24 mei kan je je voorkeur doorgeven, daarna wordt er door mij op basis van dat lijstje (locatie met de meeste voorkeur wordt gekozen)

Ook zou ik het fijn vinden als alle fotografen even hun ervaring in dit lijstje willen zetten

Citaat:
Boktnaam:
Eigen naam + fotografienaam:
Ervaring: Beginnend/ gemiddeld/ ervaren

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 11:15

En bij deze ook de datumprikker! :D Het kan zijn dat het heel ver in de zomer gaat plaatsvinden, ik heb de gehele zomervakantie door gepland. Maar we'll see. Voor nu, ga lekker invullen!

https://datumprikker.nl/p7x5wnpzrb3nx26p

En oja! Jullie hebben tot ook 24 mei om hem in te vullen, hierna wordt er een keuze gemaakt!
Laatst bijgewerkt door YentlShots op 16-05-17 11:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:19

Zou je niet de datum prikker pas doen als de modellen gekozen zijn? Denk dat dat wat handiger en ordelijker is. want er gaan nu 12? modellen mee. En je hebt het steeds over kiezen dus ik zou nu eerst gaan kijken wie je wel en niet mee wil hebben. Dus even samen met de fotografen gaan stemmen ofz.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:20

Super! Ik heb de datum prikker ingevuld en zal later even naar de locaties kijken :)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:22

Eerst een datum prikken vind ik wel een logische volgorde. Anders wordt het nogal lastig een datum te vinden waarop alle gekozen modellen kunnen en dan vallen er vaak nog veel af..

Ik wil hem wel invullen, maar ik heb mijn tentamenrooster voor juni nog niet, dus 19 t/m 30 juni kan ik niet invullen :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:24

Jets schreef:
Eerst een datum prikken vind ik wel een logische volgorde. Anders wordt het nogal lastig een datum te vinden waarop alle gekozen modellen kunnen en dan vallen er vaak nog veel af..

Ik wil hem wel invullen, maar ik heb mijn tentamenrooster voor juni nog niet, dus 19 t/m 30 juni kan ik niet invullen :=

Maar er zijn nu nog geen modellen gekozen. Dus iedereen gaat hem nu dan invullen. En als je dan niet gekozen bent heb je hem wel ingevuld. Dus ik vind dat een beetje onoverzichtelijk. Als je nou eerst kiest en dan invult is toch veel logischer.

Dan zijn die andere reserve maar dat kan je dan als optie aangeven. Bij opmerkingen, als je bijv 18 juli hebt en 3 reserves kunnen maar de gekozen niet. Dan zouden de reserves boven de gekozen gaan. Terwijl 20 juli bijv alle gekozen kunnen. Dat is dan toch niet logisch.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 11:27

Het lijkt me het handigst om gewoon de datum die het meest gekozen word die te kiezen, vervolgens daaruit fotografen te kiezen en op modellen te laten stemmen. Iedereen heeft hier natuurlijk een andere mening in, maar helaas kan ook niet iedereen mee naar de meeting. Ik kan qua datum en locatie natuurlijk niet iedereen blij maken dus gewoon da datum waar het de meeste kunnen en de locatie waar de meeste voorkeur bij ligt wordt uitgekozen.

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-17 11:31

Datumprikker ingevuld en ga nu de locaties bekijken

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-17 11:32

donnar schreef:
Datumprikker ingevuld en ga nu de locaties bekijken

Thanks!