Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Ik volg even. Ik woon in de buurt. Mochten er uiteindelijk onverhoopt modellen tekort zijn en ik heb niks dan kan ik altijd even komen met mijn Haflinger, Shetlander of alleen met een mooie jurk.
JMeinema schreef:Oké!
Zelf heb ik nog een aantal props zoals de betoverde roos (en ook gewone rozen) van Belle en het Beest. Ik heb tot nu toe nog niet gelezen dat iemand als Belle wil gaan; maar misschien is dit ook een idee. Belle''s paard Phillipe was in de animatiefilm een vos en in de live-actionfilm is het een schimmel. Misschien een uitkomst voor sommige modellen? Ook kan ik een aantal appels meenemen voor Sneeuwwitje![]()
Ik hoop dat ik je op deze manier een beetje kan helpen!
Lau schreef:Ik kreeg net dit leuke pb'tje van een van de fotografen.
En aangezien ik als sneeuwwitje ga wil ik er wel gebruik van maken.
Maar misschien kunnen jullie hier ook wat inspiratie uithalen als je nog geen sprookje gevonden hebt. En dit wel leuk vind.JMeinema schreef:Oké!
Zelf heb ik nog een aantal props zoals de betoverde roos (en ook gewone rozen) van Belle en het Beest. Ik heb tot nu toe nog niet gelezen dat iemand als Belle wil gaan; maar misschien is dit ook een idee. Belle''s paard Phillipe was in de animatiefilm een vos en in de live-actionfilm is het een schimmel. Misschien een uitkomst voor sommige modellen? Ook kan ik een aantal appels meenemen voor Sneeuwwitje![]()
Ik hoop dat ik je op deze manier een beetje kan helpen!
Lau schreef:War horse is niet echt een sprookje, dus denk dat Belle dan een betere optie is.
@bailysdream
Word ze ook niet rustiger als ze met meerdere paarden is? Want zo te zien zullen er wel een paar aanwezig zijn. Ik weet niet waar ke vandaan komt, maar bijv YoRien komt te paard en ik ook. En we komen beiden van verschillende kanten. Misschien kan je dan samen op een bepaald punt afspreken om saman verder te gaan.